- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

۳۲۰۰نفر برای برگزاری انتخابات در پارس آباد و بیله سوار مشارکت می کنند

به گزارش مغانه،مهدی احمدی، امروز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران از پیش بینی ۱۶۸ صندوق اخذ رای برای حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار خبر داد و گفت: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم را داریم.

وی با بیان اینکه ۷۲ صندوق ثابت و یک صندوق سیار شهری و ۵۰ صندوق ثابت و ۴۵ صندوق سیار روستایی برای این منظور تهیه شده است، افزود: برگزاری انتخابات سالم و باشکوه وظیفه نهادهای مربوطه است و به یقین در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

احمدی پارس آباد را نیازمند برنامه هایی برای جذب سرمایه گذار دانست و بیان داشت: در دوران وجود تحریم ها به دلیل نبود سرمایه گذار خارجی و بعد مسافت طولانی برای سرمایه گذار داخلی و ریسک پذیری بالا امکان سرمایه گذاری در این شهرستان در حد صفر بود.

فرماندار پارس آباد مغان، ادامه داد: در دوران پسا تحریم نشست ها و مذاکره های بسیاری را با سرمایه گذاران خارجی برگزار کرده و به نتایج ارزشمندی دست پیدا کرده ایم که صادرات لبنیات به کشور روسیه، احداث گاوداری پنج هزار راسی و چندین پروژه مهم دیگر از جمله آنها است.

بستر استقرار صنعت در پارس آباد فراهم شده است

این مقام مسئول با تاکید بر این مطلب که برای سرمایه گذار فرش قرمز در شهرستان پارس آباد پهن کرده و شرایط سرمایه گذاری را تسهیل بخشیده ایم، متذکر شد: بستر و امکانات استقرار صنعت در پارس آباد فراهم شده و به دنبال جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در همه حوزه ها هستیم.

احمدی از تدوین سند برنامه ریزی توسعه شهرستان پارس آباد خبر داد و خاطر نشان کرد: در برنامه ششم توسعه باید سند راه داشته و با حرکت برنامه محور در اولویت بندی پروژه ها نگاه دقیق تری داشته باشیم چراکه کار سلیقه ای در این حوزه آسیب زا و بی نتیجه خواهد بود.