- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

۲۶طرح عمرانی و تولیدی در پارس آباد افتتاح می شود

به گزارش مغانه، مهدی احمدی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای هفته دولت ، از اختصاص ۱۴هزار میلیارد ریال از محل کنترل و مهار آب های مرزی به این شهرستان خبر داد و افزود: دولت یازدهم برای تکمیل و تسریع در روند اجرای پروژه های اقتصادیف فرهنگی، عمرانی و کشاورزی اهتمام جدی دارد.

وی هفته دولت را بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن خدمات دولت به مردم دانست و ادامه داد: دستگاههای اجرایی شهرستان برای به کارگیری پیمانکاران مجرب و صلاحیت دار و جذب اعتبارات تخصیصی به صورت جدی اقدام کنند.

وی با تشریح عملکرد و فعالیتهای دولت تدبیر و امید در ۲ ساله اخیر و موفقیت های تیم مذاکره کننده هسته ای افزود: تیم مذاکره کننده کشورمان تحت فرمایشات و تدابیر رهبر معظم و پشتیبانی و حمایت مردم فهیم ایران توانستند افتخارات بزرگی در زمینه به رسمیت شناساندن حقوق هسته ای ایران اسلامی به دست آورند.

وی با اعلام اینکه پارس آباد دومین شهرستان بزرگ و پرجمعیت استان و مهم ترین منطقه از لحاظ کشاورزی و دامپروری است، بیان کرد: این شهرستان جاذبه ها و ظرفیت های طبیعی و خدادای زیادی در حوزه های مختلف دارد.

وی با انتقاد از عملکرد صداوسیمای اردبیل گفت: این مرکز رسانه ای در معرفی قابلیت ها و توانمندی ها و پوشش مناسب و عادلانه اخبار و رخدادهای منطقه عملکرد قابل قبولی نداشته است.

وی تاکید کرد: مدیران رسانه ملی باید با درک صحیح موقعیت شهرستان پارس آباد که خبر خیز ترین نقطه کشور محسوب می شود و پرداختن به موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی و خبری ، نسبت به رفع مشکل به وجود آمده اقدام کنند تا رضایت مردم نجیب شهرستان را فراهم نمایند.

وی همچنین از اجرای جشن های ویژه کارمندان و تجلیل از کارمندان نمونه و برگزاری یادواره شهدا و دیدار با خانواده شهدا و سایر برنامه های فرهنگی و اجتماعی پیش بینی شده در طول هفته دولت خبر داد و از مسئولان خواست در اجرای هرچه بهتر و باشکوهتر این آیین ها با “یوسف روزگاری” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه که دبیر ستاد هفته دولت شهرستان را برعهده دارد، همکاری کنند.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

 

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "۲۶طرح عمرانی و تولیدی در پارس آباد افتتاح می شود"

#1 Comment By درد دل یک شهروند On 2015/08/18 @ 7:14 ب.ظ

جناب آقای احمدی اگر این تعداد افراد را بخاطر گفتن این حرف ها دعوت کردید جای بسی تاسف دارد و حیف است کارمند وقت اداری اش را با این برنامه ها سر کنند مدیریت شهری فقط جلسه گذاشتن با مدیران ادارات نیست بلکه فصلی از زندگی سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی آن جامعه با فعالیت شما رقم زده می شود تاریخ قابل برگشت نیست که کاستی های شما و عملکرد ضعیف حضرتعالی ها جبران بشود وقتی را که جامعه در اختیار شماها قرار داده بنحوی استفاده نمائید که دیگران هم از فعالیت شما تحرکی برای زندگی اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی خود بدهند و همچنین نتیجه این جلسه ، انتقاد حضرتعالی برای صدا و سیما جا نگذاشته صدا و سیما دنبال تفکر و برنامه ای است که به جامعه نشات و تحرک و شکوفایی را همراه داشته باشد ضمنا تنوع فکری مسئولین در رسانه های جمعی بسیار ضعیف بوده و علت این امر را مردم مغان خواستارن .