امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 18th, 2015 10:59 | کد خبر : 13534 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۲۶طرح عمرانی و تولیدی در پارس آباد افتتاح می شود

فرماندار پارس آباد گفت: همزمان با هفته دولت ۲۶پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۰میلیارد ریال در این شهرستان مرزی به بهره برداری می رسد.

به گزارش مغانه، مهدی احمدی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای هفته دولت ، از اختصاص ۱۴هزار میلیارد ریال از محل کنترل و مهار آب های مرزی به این شهرستان خبر داد و افزود: دولت یازدهم برای تکمیل و تسریع در روند اجرای پروژه های اقتصادیف فرهنگی، عمرانی و کشاورزی اهتمام جدی دارد.

وی هفته دولت را بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن خدمات دولت به مردم دانست و ادامه داد: دستگاههای اجرایی شهرستان برای به کارگیری پیمانکاران مجرب و صلاحیت دار و جذب اعتبارات تخصیصی به صورت جدی اقدام کنند.

وی با تشریح عملکرد و فعالیتهای دولت تدبیر و امید در ۲ ساله اخیر و موفقیت های تیم مذاکره کننده هسته ای افزود: تیم مذاکره کننده کشورمان تحت فرمایشات و تدابیر رهبر معظم و پشتیبانی و حمایت مردم فهیم ایران توانستند افتخارات بزرگی در زمینه به رسمیت شناساندن حقوق هسته ای ایران اسلامی به دست آورند.

وی با اعلام اینکه پارس آباد دومین شهرستان بزرگ و پرجمعیت استان و مهم ترین منطقه از لحاظ کشاورزی و دامپروری است، بیان کرد: این شهرستان جاذبه ها و ظرفیت های طبیعی و خدادای زیادی در حوزه های مختلف دارد.

وی با انتقاد از عملکرد صداوسیمای اردبیل گفت: این مرکز رسانه ای در معرفی قابلیت ها و توانمندی ها و پوشش مناسب و عادلانه اخبار و رخدادهای منطقه عملکرد قابل قبولی نداشته است.

وی تاکید کرد: مدیران رسانه ملی باید با درک صحیح موقعیت شهرستان پارس آباد که خبر خیز ترین نقطه کشور محسوب می شود و پرداختن به موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی و خبری ، نسبت به رفع مشکل به وجود آمده اقدام کنند تا رضایت مردم نجیب شهرستان را فراهم نمایند.

وی همچنین از اجرای جشن های ویژه کارمندان و تجلیل از کارمندان نمونه و برگزاری یادواره شهدا و دیدار با خانواده شهدا و سایر برنامه های فرهنگی و اجتماعی پیش بینی شده در طول هفته دولت خبر داد و از مسئولان خواست در اجرای هرچه بهتر و باشکوهتر این آیین ها با “یوسف روزگاری” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه که دبیر ستاد هفته دولت شهرستان را برعهده دارد، همکاری کنند.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

 

اخبار مرتبط

نظرات

درد دل یک شهروند

جناب آقای احمدی اگر این تعداد افراد را بخاطر گفتن این حرف ها دعوت کردید جای بسی تاسف دارد و حیف است کارمند وقت اداری اش را با این برنامه ها سر کنند مدیریت شهری فقط جلسه گذاشتن با مدیران ادارات نیست بلکه فصلی از زندگی سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی آن جامعه با فعالیت شما رقم زده می شود تاریخ قابل برگشت نیست که کاستی های شما و عملکرد ضعیف حضرتعالی ها جبران بشود وقتی را که جامعه در اختیار شماها قرار داده بنحوی استفاده نمائید که دیگران هم از فعالیت شما تحرکی برای زندگی اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی خود بدهند و همچنین نتیجه این جلسه ، انتقاد حضرتعالی برای صدا و سیما جا نگذاشته صدا و سیما دنبال تفکر و برنامه ای است که به جامعه نشات و تحرک و شکوفایی را همراه داشته باشد ضمنا تنوع فکری مسئولین در رسانه های جمعی بسیار ضعیف بوده و علت این امر را مردم مغان خواستارن .