- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

۲۴۷ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات پارس آباد تعیین شد

به گزارش مغانه، ماریا موسوی از تعیین یکهزار و ۲۳۵ شعبه اخذ رای برای برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سطح استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۷۹۹شعبه اخذ رای به صورت ثابت و ۴۳۶ صندوق سیار در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در این دوره از انتخابات۴۷۳ شعبه اخد رای استان در مناطق شهری و ۷۶۲ شعبه اخذ رای در مناطق روستایی پیش بینی شده است.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل اظهار کرد: از مجموع شعب اخذ رای استان ۴۷۸ شعبه در حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین با ۳۶۵ شعبه ثابت و ۱۱۳ شعبه سیار، ۲۴۷ شعبه در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار با ۱۶۳ شعبه ثابت و ۸۴ شعبه سیار، ۱۳۱ شعبه در حوزه انتخابیه گرمی با ۴۶ شعبه ثابت و ۸۵ شعبه سیار، ۱۵۹ شعبه در حوزه انتخابیه مشگین شهر با ۷۶ شعبه ثابت و ۸۳ شعبه سیار و ۲۲۰ شعبه در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر با ۱۴۹شعبه ثابت و ۷۱شعبه سیار تعیین شده است.
بر اساس این گزارش همچنین رییس هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور در حکمی مرتضی مسایلی را به عنوان دبیر هیات بازرسی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان اردبیل منصوب کرد.
سید سلمان سامانی در این حکم ابراز امیدواری کرده است که وی با بهره گیری از کلیه امکانات موجود و اتخاذ راهکارها و تمهیدات مناسب در انجام مسئولیت ها و وظایف محوله موفق باشند.
استان اردبیل دارای هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.