امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 7th, 2016 5:54 | کد خبر : 16607 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۲۲روستای بالای ۲۰خانوار پارس آباد مغان گازدار می شوند/خیانت های دیروز مشکلات امروز فرودگاه را به وجود آورده است

فرماندار شهرستان پارس آباد مغان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر پروژه گازرسانی به ۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان پارس آباد افتتاح شده و در اختیار اهالی قرار خواهد گرفت.

به گزارش مغانه، مهدی احمدی، در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران با بیان اینکه طرح توسعه شبکه گازرسانی برای ۷۰ روستا تهیه شده است، افزود: طبق برنامه ریزی ها تا پایان سال ۱۳۹۵ تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

احمدی با اعلام این مطلب که در ایام الله دهه فجر ۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد، ادامه داد: تعداد ۱۳ پروژه طرح های شهری مربوط به شهرداری ها است که احداث پارک، ساختمان شورای شهر، پازل چینی معابر، احداث پل و خیابان، زیرسازی و کانال سازی از جمله آنها است.

فرماندار پارس آباد مغان از افتتاح ۶ پروژه برق رسانی و تقویت برق و چهار پروژه احداث و توسعه شبکه فاضلاب شهری خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر اینها ۶ طرح و پروژه سازمان بهزیستی نیز در این ایام افتتاح خواهد شد که شامل مهد کودک و موسسه مددکاری اجتماعی است.

این مقام مسئول از احداث بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی پارس آباد با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد خبر داد و بیان داشت: ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار تاکنون به این بیمارستان هزینه شده و طبق تصمیم های اتخاذ شده قرار است کلینیک تخصصی نیز در داخل این بیمارستان راه اندازی شود.

خیانت های دیروز مشکل های امروز فرودگاه پارس آباد مغان را به وجود آورده است

احمدی با اشاره به روند تکمیل فرودگاه پارس آباد مغان به عنوان یکی از بسترهای ایجاد منطقه آزاد تجاری استان اردبیل، عنوان کرد: متاسفانه زمانی که هم اعتبار لازم برای احداث این پروژه تامین و هم مطالعه های دقیق علمی توسط مشاور پروژه انجام شده بود این پروژه با کارشکنی ها و خیانت هایی روبه رو شد.

وی با بیان این مطلب که خیانت های دیروز مشکل های امروز فرودگاه پارس آباد مغان را به وجود آورده است، متذکر شد: اگر در زمان احداث فرودگاه حرف های مشاور جدی تلقی می شد امروز نیازی به روکش، زه کشی و تعریض باند فرودگاه برای نشستن هواپیماهای باربری و مسافربری نداشتیم.

فرماندار پارس آباد نیاز سه هزار تنی قیر و آسفالت برای روکش باند فرودگاه و مهیا کردن آن با هزاران سختی را یادآور شد و گفت: برای تکمیل این پروژه ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تامین شده و در نیمه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و تکمیل این پروژه جوابگوی نیاز ۱۰ ساله این شهرستان خواهد بود.

احمدی در پایان سخنان خود در خصوص جا به جایی خود با فرماندار شهرستان نیر در آستانه انتخابات و ایجاد شایعه هایی در این مورد، تصریح کرد: سنگر خدمت گذاری برای من فرقی ندارد مهم این است که سرباز کوچک نظام جمهوری اسلامی هستم و باید نهایت تلاش خود را برای خدمت رسانی به هموطنانم انجام دهم.

نظرات