- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

۲۰۰ هکتار از اراضی ملی پارس آبادمغان رفع تصرف شد

به گزارش مغانه آنلاین، “عزیز جمالی” افزود: این زمین ها با حمایت و مشارکت دادستانی و نیروی انتظامی شهرستان و در راستای حفظ و صیانت از عرصه های ملی و منابع طبیعی از دست متصرفان خلع ید و به بیت المال بازگردانده شده است.

وی اضافه کرد: در اجرای تاکیدات و فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد جدی با پدیده زمین خواری، و در راستای سیاست های سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور مقابله با سودجویان و متجاوزین به عرصه های طبیعی و نیز حفاظت و صیانت از انفال عمومی  به صورت جدی در اولویت و دستور کار اداره منابع طبیعی پارس آباد مغان قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه طبق قانون با عوامل تخریب تخریب جنگل ها و منابع طبیعی و هرگونه تصرف اراضی ملی بدون اغماض و معطلی برخوردمی شود، ادامه داد: در این راستا سامانه تلفنی رایگان امداد جنگل و مرتع به شماره ۱۵۰۴ در این شهرستان راه اندازی شده است.

وی از عموم مردم به خصوص روستائیان و عشایر منطقه خواست در صورت مشاهد و اطلاع از هرگونه تخریب و تصرف غیر قانونی منابع طبیعی و اراضی ملی و نیز قطع درختان و آتش سوزی را از طریق شماره تلفن یاد شده گزارش دهند تا بدون فوت وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.