امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 5th, 2016 2:41 | کد خبر : 15914 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۲۰۰ هکتار اراضی ملی در جعفرآبادمغان رفع تصرف شد

با تلاش یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی در شهر جعفرآبادمغان از چنگ متصرفان آزاد شد.

به گزارش مغانه به نقل از فارس، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل عصر امروز در جریان بازدید از روند اجرای احکام قانونی در اراضی ملی و منابع طبیعی در منطقه مغان اظهار کرد: با تلاش یگان حفاظت منابع طبیعی و دستور محاکم قضایی ۲۰۰ هکتار از اراضی که سال‌های گذشته به دست متجاوزین مورد سوءاستفاده قرار می‌گرفته و از آن بهره‌برداری شخصی می‌شده است رفع تصرف شده و نسبت به احیا و اصلاح این اراضی در قالب مراجع ملی اقدام می‌کنیم.

علی مریخی گفت: تمام تلاش ما بر این است تا با اولویت شمال استان که تصرف اراضی ملی و زمین‌های زراعی دولتی در سال‌های اخیر به صورت غیرقانونی و گسترده انجام شده با برخورد قانون‌مدارانه جلوی سوءاستفاده‌ها گرفته شده و زمینه حفاظت و صیانت از این اراضی و منابع ملی فراهم آید.

وی بیان کرد: یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان تلاشش بر این است تا یک بستر و زمینه خوبی را در صیانت از اراضی ملی و جلوگیری از دست‌اندازی‌های متجاوزان به وجود آورد که در همین راستا عموم مردم می‌توانند با شماره تلفن ۱۵۰۴ تخلفات احتمالی را  اعلام کرده و در این زمینه اطلاع‌رسانی کنند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در پایان سخنان خود یادآور شد: ما در یگان حفاظت منابع طبیعی تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا بستری فراهم آید که بتوانیم جلوی سوءاستفاده‌های احتمالی و زمینه‌های برخورد قانونی با متجاوزان را بگیریم و اجازه ندهیم تا اراضی ملی در یغمای عده‌ای باشد و یا عده‌ای بتوانند به این حرکت‌ها و اهداف شوم خود بیش از هر زمان دیگر اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظرات