- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

۲۰پروژه عمرانی در پارس آبادمغان به بهره برداری رسید+تصاویر

به گزارش مغانه، گازرسانی به هشت روستا با ۴۰میلیارد ریال اعتبار، توسعه و احداث شبکه، اصلاح و بهینه سازی شبکه روستایی و شهری و تجهیز و راه اندازی پست های توزیع هوایی برق با ۱۳میلیارد و ۹۵۰میلیون ریال اعتبار، پروژه های نیرورسانی با دو میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال سرمایه گذاری، آسفالت خیابان ولی عصر اصلاندوز با یک میلیارد و ۲۳۵میلیون ریال اعتبار و خیابان شهید صفایی پارس آباد با شش میلیارد ریال اعتبار از جمله پروژه هایی است که به دست مجید خدابخش استاندار اردبیل افتتاح شد.

همچنین، نصب سیستم آنلاین سنجش آلودگی رودخانه ارس در اصلاندوز با هزینه کرد یک میلیاردو ۲۵۰میلیون ریال، مقاوم سازی ۲۹۴واحد مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۶میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال، اجرای فاز اول رینگ آب شرب شرق پارس آباد با هفت میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال سرمابه گذاری و تولید تور سیمی با اشتغالزایی ۱۵نفر و اعتباری افزون بر هشت میلیارد ریال از دیگر طرح های مهمی است که به صورت همزمان در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم تعدادی از حاضران به بیان مشکلات و کاستی های این شهرستان در حوزه های مختلف پرداختند و خواستار رفع این معضلات شدند.
در این آیین که در سالن اجتماعات جهادکشاورزی پارس آباد برگزار شد، علاوه بر استاندار اردبیل تعدادی از مدیران کل استان و مسوولان محلی نیز حضور داشتند.

۵ ۰۰۶ ۵ ۰۰۸ ۵ ۰۱۲ ۵ ۰۱۳ ۵ ۰۱۵ ۵ ۰۱۶ ۵ ۰۱۷ ۵ ۰۱۹ ۵ ۰۲۳ ۵ ۰۳۲ ۵ ۰۳۴ ۵ ۰۴۲ ۵ ۰۴۸ ۵ ۰۹۶ ۵ ۱۰۰ ۵ ۱۰۳

 

 

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "۲۰پروژه عمرانی در پارس آبادمغان به بهره برداری رسید+تصاویر"

#1 Comment By درد دل یک شهروند On 2015/08/25 @ 7:59 ب.ظ

جناب آقای استاندار محترم فقط این مورد را برای قضاوت به وجدان بیدار جامعه می سپاریم خواهشا پروژه های قابل افتتاح استانهای همجوار و همچنین اصفهان و سایر استان ها بررسی کنید استان اردبیل قابلیت ها و پتانسیل های توریستی و کشاورزی با فعالیت بخش خصوصی و دولتی قابل قبول جهانی دارد اما با مدیریت بسیار ضعیف و حاکم بودن رابطه بجای ضابطه قابلیت های این استان را به فراموشی سپرده است . عزیزان ما ، طول عمر انسان کوتاه است بیائید کار را به کاردان و اهل فن بسپاریم و با برگزاری نشست ها با جوانان و تحصیل کرده ها و عملی کردن پیشنهادات این عزیزان راه پیشرفت را هموار سازیم جوانان مایه امید و مباهت هر کشوری است پنجره جمعیتی است که در دوره محدود به روی کشورها باز است .

#2 Comment By قاسم On 2015/08/26 @ 4:41 ق.ظ

خانه از پای بست ویران است خواجه در نقش ایوان است