امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 18th, 2016 4:47 | کد خبر : 16915 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۱۶۸بازرس، انتخابات پارس آباد را رصد می کنند

رئیس هیات بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در پارس آباد گفت: تعداد ۱۶۸ نفر به عنوان بازرس بر روند اجرای انتخابات در شهرستان پارس آباد نظارت می کنند.

به گزارش مغانه، محبوب حسینی روز پنجشنبه در جلسه توجیهی بازرسان انتخابات این شهرستان افزود: برای برگزاری انتخابات در هفتم اسفندماه در مجموع ۱۶۸ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در پارس آباد در نظر گرفته شده که از این تعداد، در بخش مرکزی و شهر پارس آباد ۸۴ شعبه، بخش اصلاندوز ۳۷ شعبه، بخش تازه کند ۲۴ و در بخش اسلام آباد ۲۳ شعبه دایر خواهد شد.

وی بازرسان را به حفظ بی طرفی کامل و زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای فرا خواند و گفت: وظایف اصلی بازرسان همکاری با نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای ، صیانت از آرای مردم با توجه به ملاک و معیار قانون و تحقق انتخابات سالم با مشارکت حداکثری است.
وی با بیان اینکه برگزاری یک انتخابات سالم را در دستور کار داریم، اظهار کرد: خوشبختانه در راستای انجام یک انتخابات پرشور تعامل خوبی میان هیئت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی در سطح شهرستان وجود دارد که این مسئله سلامت انتخابات در این شهرستان مرزنشین را تضمین می‌کند.

بخشدار مرکزی پارس آباد افزود: بازرسان با اجرای کامل قانون و تیزبینی به وظایف اصلی خود که همان امانتداری از آرای مردم است، عمل خواهند کرد و با متخلفین انتخاباتی طبق آیین‌نامه‌ها و قانون انتخابات برخورد خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه ما امانتدار رأی مردم هستیم و نباید افکار و گرایش های سیاسی را در گزارش های خود دخالت دهیم اظهار کرد: اصل بی طرفی باید سرلوحه کار همه بازرسان انتخابات باشد.
وی با اشاره به اینکه بازرسان انتخابات محدودیت های زیادی را برای ورود به این عرصه پذیرفته اند تأکید کرد: تنها حق بازرسان در روز انتخابات از نظر سیاسی رای دادن به داوطلبان مورد نظر خود به صورت پنهان است.
DSC05932_31898 DSC05933_31899 DSC05934_31900

اخبار مرتبط

نظرات