امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 23rd, 2016 4:03 | کد خبر : 18409 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۱۵۰میلیارد ریال برای توسعه فرودگاه پارس آبادمغان سرمایه گذاری شده است

فرماندار پارس آباد گفت: در سه سال گذشته ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار برای توسعه و گسترش فرودگاه این شهرستان سرمایه گذاری شده است.

به گزارش مغانه، اکبر صمدی روز پنجشنبه در بازدید از طرح توسعه فرودگاه پارس آباد افزود: این سرمایه گذاری به منظور توسعه، ترمیم ، بهسازی و روکش آسفالت باند فرودگاه، محوطه سازی و خرید تجهیزات ناوبری انجام شده است.

وی با اشاره اهمیت فرودگاه در پیشرفت و رونق همه جانبه منطقه، اضافه کرد: فرودگاه یکی از زیر ساختهای مهم توسعه شهرستان و جزء مطالبات مهم و به حق مردم پارس آباد است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۳۶میلیارد ریال برای اجرای طرح های توسعه ای از جمله روکش آسفالت باند این فرودگاه هزینه شده است، ادامه داد: همه این سرمایه گذاری ها زمانی به ثمر خواهد نشست که مردم شریف منطقه مغان شاهد برقراری پروازهای منظم در این فرودگاه باشند.

۲_۳۴۶۱۴

وی با اشاره به اینکه روزانه بیش از سه هزار تبعه آذری از طریق گمرگ بیله سوار  وارد کشور می شوند، بیان کرد: شمار قابل توجهی از این تعداد ، با هدف گردشگری، درمان و زیارتی از مسیر تزانزیتی این شهرستان عازم تهران و دیگر شهرهای کشور می شوند .

به گفته وی، وجود کشت و صنعت های بزرگ مغان و پارس ، دانشگاه ها و اجرای پروژه های بزرگ آب و خاک و کشاورزی که به لطف و عنایت رهبر معظم انقلاب مبلغ کلانی از محل اعتبارات رودخانه های مرزی به این طرح ها اختصاص یافته است، ضرورت بازگشایی فرودگاه این شهرستان را برای سهولت در تردد و سرکشی و نظارت مهندسان و ناظران و کارشناسان دوچندان کرده است.

فرماندار پارس آباد با اشاره به برنامه زمانبندی ارائه شده در خصوص انجام پروژه روکش آسفالت باند خواستار تسریع در روند اجرای عملیات شد.

وی از تخصیص اعتبار لازم برای جاده دسترسی فرودگاه در شورای برنامه ریزی در سال جاری خبر داد و نسبت به انجام هرگونه همکاری و هماهنگی لازم برای رفع موانع و پیشبرد امور قول مساعد داد.

۴_۳۴۶۱۶

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل نیز گفت: هم اکنون طرح های توسعه فرودگاه پارس آباد با شتاب خوبی در حال اجراست.

سید فخر‌الدین هاشمی ضمن قدردانی از پیگیری ها و همکاری های فرمانداری پارس آباد ، افزود: با گشایش فرودگاه پارس آباد، زمینه برای رشد و توسعه هرچه بیشتر منطقه مغان و استان اردبیل فراهم خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

آن کاندیدای مجلس که میگفت فتحی پور به ترکان گفته: آقای ترکان به کلیبر خوش آمدید، چاخان در کرده؟! تابلو فرودگاه که کاملا معلومه! ترکان چه طوری متوجه نشده؟!
اما نه مثل اینکه تعصب خشک و خالی و فریفتگی اینجانب به کاندیدای مورد نظر اجازه نمیده این حقیقتو قبول کنم پس نتیجه میگیرم نماینده سابق کار نکرده و آن کاندیدای تخریبگر ، دروغگو نیست!