امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 20th, 2016 10:35 | کد خبر : 16979 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۱۴۰هزار نفر در پارس آباد واجد شرایط رای دادن هستند

فرماندار پارس آباد گفت: در این شهرستان حدود ۱۴۰هزار نفر در انتخابات هفتم اسفند واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش مغانه اکبر صمدی روز شنبه در نشست با اعضای کمیته اطلاع رسانی انتخابات شهرستان گفت: برای برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، ۱۶۸شعبه اخذ رای در شهرستان پارس آباد پیش بینی و تدارک دیده شده است.

وی با بیان این که پارس آباد هم اکنون نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد گفت: در شهرستان پارس آباد حدود۱۴۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه پنج کمیته تخصصی انتخابات از ماهای پیش فعالیت خود را در زمینه برنامه ریزی برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات مجلس دهم و خبرگان پنجم شروع کردند ادامه داد: بیش از ۳۲۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی ، بازرسی،نظارت و نیرو های امنیتی و انتظامی برای مشارکت در اجرای انتخابات در ۱۶۸ شعبه پیش بینی سازماندهی شدند.

وی تعداد شعب اخذ رای در مناطق پارس آباد را ۱۶۸شعبه ذکر واضافه کرد: از این تعداد ۱۲۲ شعبه ثابت و ۴۶ شعبه اخذ رای سیار است.

به گفته وی از مجموع شعبه های اخذ آرا ، تعداد ۸۴ شعبه در شهر پارس آباد و بخش مرکزی ،۳۷ شعبه در بخش اصلاندوز ،۲۴ شعبه در بخش تازه کند و ۲۳ شعبه در بخش اسلام آباد دایر می شود.

وی همچنین تعداد نامزدهای ثبت نامی برای کاندیدایی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه پارس آباد و بیله سوار را ۴۷ نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۱۱ نفر در جریان بررسی صلاحیتها انصراف و تعداد ۱۵ نفر عدم احراز صلاحیت و رد صلاحیت شدند و تعداد ۲ نفر از سایر حوزه ها به حوزه شهرستان های پارس آباد و بیله سوار انتقالی گرفتند.

به گفته وی در حال حاضر مجموع تعداد ۲۳ نفر به عنوان نامزد انتخابات مجلس دهم در حوزه پارس آباد و بیله سوار به رقابت می پردازند.

وی از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات پیش رو خبر داد و از کاندیداها و هواداران آنان خواست با رعایت قوانین و اخلاق انتخابات و پرهیز از توهین و تخریب سایر داوطلبان، زمبنه برگزاری انتخابات سالم و پرشور و شعور و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای را فراهم کنند.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

رضانوجوان

باحضورحداکثری درپای صندوق رای گیری
دشمنان را نا امیدمی کنیم.