امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 12th, 2015 7:53 | کد خبر : 14271 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

یک زن سرپرست هلال احمر گرمی مغان شد

برای اولین بار در جمعیت هلال احمر استان اردبیل ، یک بانوی امدادگر سرپرست هلال احمر گرمی مغان شد.

به گزارش مغانه، در مراسمی با حضور مسوولان گرمی مغان از زحمات چند ساله عبدالحسین نجفی رییس هلال احمر گرمی قدردانی و زهرا انورپور به عنوان سرپرست جدید هلال احمر این شهرستان منصوب شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل روز دوشنبه در این مراسم با اشاره به وظایف خطیر جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت فراتر از یک سازمان اداری کار کرده و در هر ساعتی از شبانه روز در کنار مردم حادثه دیده هست.
عزیز ارشادیان با بیان اینکه حوادث در هر ساعتی از شبانه روز می تواند هموطنان را گرفتار کند افزود: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان امدادگران جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده هستند.
وی اظهار کرد: پرسنل ، اعضا و داوطلبان هلال احمر به معنای واقعی کلمه به هموطنان خدمت می کنند و این خدمت در هر زمان و مکانی انجام می شود.
او با اشاره به اینکه شهرستان گرمی به دلیل موقعیت جغرافیایی خود از مناطق حادثه خیز محسوب می شود ادامه داد: حوادث جاده ای در این شهرستان از جمله حوادثی است که به صورت مستمر رخ می دهد بنابراین باید هلال احمر این شهرستان بیشتر در این مورد آمادگی داشته باشد.
ارشادیان افزود: انتظار می رود سرپرست جدید هلال احمر گرمی که خود از خانواده این جمعیت است،با برنامه ریزی منسجم در پیشبرد اهداف جمعیت همت و تلاش مضاعف را در دستور کار خود قرار دهد.
چندی پیش نیز استاندار اردبیل در حکمی لیلا محمدیان را به سمت مدیرکل امور اداری و مالی استانداری و حمیده احدی را به سمت سرپرست دفتر اموربانوان و خانواده استانداری منصوب کرده بود ، ضمن اینکه ماریا موسوی مدیرکل سابق امور بانوان و خانواده نیز بعنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل منصوب شده بود.
رباب عزیزخانی و رویا احمدیان دو بانوی دیگر نیز مدیرکل امور کتابخانه ها و بهزیستی استان اردبیل می باشند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

سیدموسی

برخی ازخانم ها مدیریتشان خیلی بهتر ومقتدرانه تر ازآقایان است البته اگر فردی متین وبااصالتی باشند همانند خانم محمدی کهقبلا دراداره آموزش وپرورش بود .