امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 31st, 2013 5:42 | کد خبر : 435 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

یک باب سالن ورزشی در پارس آبادمغان افتتاح شد

سالن ورزشی شهدای روستای “تکله” پارس آباد به بهره برداری رسید. مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل روز شنبه در آیین افتتاح این سالن گفت: این سالن در زمینی به مساحت یک هزار و 200مترمربع و در زیربنای 850متر مربع احداث شده است. “احدپازاج” افزود: برای ساخت این سالن با گنجایش 300نفر تماشگر، حدود […]

IMG_6836

سالن ورزشی شهدای روستای “تکله” پارس آباد به بهره برداری رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل روز شنبه در آیین افتتاح این سالن گفت: این سالن در زمینی به مساحت یک هزار و 200مترمربع و در زیربنای 850متر مربع احداث شده است.

“احدپازاج” افزود: برای ساخت این سالن با گنجایش 300نفر تماشگر، حدود پنج میلیارد و 500میلیون ریال سرمایه گذاری شده که سه میلیارد و 600میلیون ریال این رقم از اعتبارات ملی و بقیه از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

وی، با بیان اینکه سالن ورزشی تکله به صورت استاندارد و در عرض یکسال بنا شده است، اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح زمینه و بستر برای شکوفایی و رونق ورزش روستاهای تابعه فراهم گردید.

او، با اشاره به قابلیت ها و استعدادهای ورزشی پارس آباد، ادامه داد: این شهرستان استعدادهای بالقوه و بالفعل زیادی در حوزه ورزش دارد که نمونه بارز آن “افشین بیابانگرد” کشتی گیر ملی پوش است که به زودی عازم مسابقات جهانی کشتی فرنگی کشور مجارستان خواهد شد.

استاندار اردبیل نیز گفت: به واسطه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، به دورترین نقاط کشور خدمات رسانی شده است.

اکبر نیکزاد، به ضرورت توسعه و تجهیز اماکن و سالن های ورزشی اشاره کرد و افزود: توسعه و گسترش مکان های ورزشی و توجه بیشتر به بخش ورزش و نیز جمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی، موجب بالندگی و پویایی این بخش می شود.

وی، 200میلیون ریال برای تجهیز سالن های ورزشی این شهرستان اختصاص داد.

حجت الاسلام حبیب برومند، نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار نیز، با بیان اینکه در سال های اخیر گام های بلندی در راستای رونق بخش ورزش کشور به خصوص در روستاها برداشته شده است، گفت: سرمایه گذاری در بخش ورزش از بروز و ظهور آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.

در این آیین همچنین استاندار اردبیل 21دست لباس و 21جفت کفش ورزشی برای جوانان روستای تکله اهدا کرد.

اخبار مرتبط

نظرات