امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 29th, 2014 3:31 | کد خبر : 2618 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

یوسف روزگاری، سکّان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد مغان را به دست گرفت

طی حکمی از سوی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، یوسف روزگاری به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی پارس آبادمغان معرفی شد. به گزارش مغانه، فرماندار پارس آباد روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیسان قبلی و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: […]

022

طی حکمی از سوی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، یوسف روزگاری به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی پارس آبادمغان معرفی شد.

029012

به گزارش مغانه، فرماندار پارس آباد روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیسان قبلی و جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: تغییر و تحول و عزل و نصب در پست های اجرایی و مدیریتی امری طبیعی و عادی است.

ولی کریمی، افزود: مسوولیت در نظام اسلامی یک امانت الهی است و باید مدیران تلاش کنند از این فرصت به نحو شایسته در جهت خدمت رسانی به مردم و پیشرفت و اعتلای کشور استفاده کنند.

وی، کمبود نیروی انسانی را از مشکلات اساسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه دانست و بر جذب و بکارگیری نیروهای ماهر و کارشناس در بدنه این اداره و نیز تقویت نیروهای موجود تاکید کرد.

020

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز با بیان اینکه هنر در فرهنگ غنی اسلامی از جایگاه والایی برخوردار است، گفت: تقویت روحیه امید و تعالی در جامعه و صیانت از ارزش های الهی و اسلامی و ایرانی از مهم ترین رسالت هنرمندان است.

نعمت مونسی، با اعلام اینکه پارس آباد در زمینه شعر و تئاتر از قطب های فعال و اصلی استان است، به حضور نمایش خیابانی “گرگ”، کاری از “غریب منوچهری”، به عنوان تنها اثر نمایشی از استان اردبیل، در سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اشاره و بیان کرد: گروه نمایش مغان هنر پارس آباد با بهره گیری از هنرمندان و بازیگران مطرح و توانمند هم اکنون در ردیف 10گروه برتر کشور قرار دارد.

وی، با اعلام اینکه هم ا کنون 45 کانون فرهنگی و هنری مساجد در پارس آباد فعالیت می کند، اظهار کرد: در آینده نزدیک با تاسیس و راه اندازی پنج کانون دیگر، این رقم به 50 افزایش می یابد.

001

 در این مراسم با اهدای لوح و هدیه از خدمات جابر ایزدپناه رئیس و ایرج محمدزاده سرپرست قبلی اداره فرهنگ ارشاد اسلامی پارس آباد  قدردانی شد.

به گزارش مغانه، یوسف روزگاری، به عنوان یکی از چهره های فرهنگی و نیروهای توانمند و شایسته پارس آباد محسوب می شود که مسوول کانون زبان ایران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت 11سال، موسس کانون فرهنگی هنری مسجد موسی بن جعفر(ع) در سال 73، جانشین ستاد اقامه نماز، دبیر ستاد برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر، عضو شورای فرهنگ عمومی، کمیته نهضت مطالعه مفید و شورای آموزش و پرورش پارس آباد، دبیر اجرایی 12جشنواره استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجری آیین ملی و مذهبی در منطقه و نماینده سازمان ملی جوانان در این شهرستان را در کارنامه خود دارد.

وی، در دوران تصدی مسوولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارس آباد منشأ توفیقات و خدمات فرهنگی ارزشمند زیادی بوده است که برگزاری چندین جشنواره استانی در پارس آباد، کسب عناوین مختلف استانی و کشوری در قصه گویی و قصه خوانی، کسب بیش از 200عنوان استانی ، کشوری و بین المللی در جشنواره های معتبر توسط اعضای کانون از جمله این موفقیت ها و خدمات است.

اخبار مرتبط

نظرات