- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

یوسف روزگاری، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد شد

ImageHandler.ashx

یوسف روزگاری، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی پارس آبادمغان شد.

یک مقام آگاه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل امروز شنبه با اعلام مطلب فوق به خبرنگار مغانه، گفت: حکم کارگزینی و ریاست روزگاری صادر شده و به احتمال زیاد آیین معارفه وی در هفته جاری و با حضور مسوولانی از اداره کل ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.

یوسف روزگاری، به عنوان یکی از چهره های شاخص فرهنگی و نیروهای توانمند و شایسته پارس آباد محسوب می شود که مسوول کانون زبان ایران، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت 11سال، موسس کانون فرهنگی هنری مسجد موسی بن جعفر(ع) در سال 73، جانشین ستاد اقامه نماز، دبیر ستاد برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر، عضو شورای فرهنگ عمومی، کمیته نهضت مطالعه مفید و شورای آموزش و پرورش پارس آباد، دبیر اجرایی 12جشنواره استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجری آیین ملی و مذهبی در منطقه و نماینده سازمان ملی جوانان در این شهرستان را در کارنامه خود دارد.

وی، در دوران تصدی مسوولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارس آباد منشأ توفیقات و خدمات فرهنگی ارزشمند زیادی در حوزه فرهنگی بوده است که برگزاری چندین جشنواره استانی در پارس آباد، کسب عناوین مختلف استانی و کشوری در قصه گویی و قصه خوانی، کسب بیش از 200عنوان استانی ، کشوری و بین المللی در جشنواره های معتبر توسط اعضای کانون از جمله این موفقیت ها و خدمات است.

گفتنی است از چند ماه پیش و در پی استعفای “جابر ایزدپناه” رئیس قبلی اداره فرهنگ و ارشاد پارس آباد، “ایرج محمدزاده” جانباز 70درصد جنگ تحمیلی، به سمت سرپرست این اداره منصوب شده است.

محمدزاده، به رغم اصرار مسوولان مربوطه، پیشنهاد آنان را برای تصدی  پست ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان را نپذیرفت.