- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

یادواره شهدای پارس آباد مغان برگزار شد

به گزارش مغانه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد در این مراسم گفت: امنیت و آسایش امروز کشور را مرهون خون شهدا و ایثارگری های شهدا ایثارگران هستیم.

حجت الاسلام حسن باقری با بیان اینکه شهدا در عمل نشان دادند تا پای جان، پشتیبان ولایت فقیه هستند، افزود: امروز ما هرچه داریم به دلیل جانفشانی، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و صبر و بردباری و استقامت خانواده‌های آنهاست.

وی ادامه داد: شهدا با نثار خون پاک خود، آزادی، استقلال و حریت را به ما هدیه دادند و ما نباید اجازه دهیم یاد ، نام و اهداف شهدا در جامعه کمرنگ و یا فراموش شود.

باقری با اعلام اینکه ما در هر زمان و دوران ، مدیون شهیدانی هستیم که تا آخرین قطره خون از آرمان های متعالی نظام و انقلاب اسلامی دفاع کردند، ادامه داد: برپایی چنین مراسم و یادواره هایی علاوه بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا ، موجب اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال پیام شهدا به نسل آینده می شود.

در این یادواره که در مسجد جامع پارس آباد برگزار شد، جمع کثیری از آحاد مختلف مردم ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران ،فرماندار و امام جمعه و مسوولان و کارکنان ادارات این شهرستان حضور داشتند.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC