امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 6th, 2014 4:42 | کد خبر : 2761 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

یادواره شهدای سه ماهه چهارم پارس آباد مغان برگزار شد

یادواره شهدای سه ماهه چهارم پارس آباد امروز پنج شنبه در مسجد جامع این شهر برگزار شد. به گزارش ایرنا، امام جمعه اصلاندوز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منطقه و تبريك دهه مبارك فجر، گفت: خون شهدا پشتوانه نظام است و این نظام به واسطه جانفشانی های شهدا و رزمندگان است […]

IMG10255348

یادواره شهدای سه ماهه چهارم پارس آباد امروز پنج شنبه در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، امام جمعه اصلاندوز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منطقه و تبريك دهه مبارك فجر، گفت: خون شهدا پشتوانه نظام است و این نظام به واسطه جانفشانی های شهدا و رزمندگان است که در جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد.

حجت الاسلام عظیم اسدزاده افزود: اگر امروز در میان جامعه و اجتماع امنیتی هست، این مهم حاصل رهبري داهيانه امام راحل(ره)، خون شهدا و رشادت های رزمندگان و ایثارگران است.

وي ادامه داد: هرچند سخن گفتن از جان نثاران راستین کاری دشوار است اما همه ما باید بدانیم که به برکت شهدای انقلاب و امام شهداء و با تاسی از برنامه های، سیاستها و رهنمودهای اندیشمندانه مقام معظم رهبری است که در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع و افتخار ایستاده ایم.

امام جمعه اصلاندوز به نقش امام خمینی(ره) در بیداری مردم دنیا اشاره و بیان کرد: اینکه امروز در بسیاری از کشورهای دنیا سفره انقلاب اسلامي پهن و ندای آزادیخواهی سر می دهند در سايه بصيرت و انديشه هاي امام راحل(ره) بوده که انقلاب اسلامي به دنيا صادر شده است.

اسدزاده مقام شهادت را بالاترين مدال در پيشگاه خداوند دانست و با اشاره به این موضوع که مدال افتخار همیشه بر گردن شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده های آنان است، گفت: عزت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در جهان تنها با مدال شهدا شناخته می شود.

براساس این گزارش، این یادواره با حضور ائمه جمعه شهرهاي پارس آباد و اصلاندوز ، فرماندار ، مسوولان پارس آباد، خانواده های معزز شهدا، نيروهاي نظامي و انتظامي ، سپاه و بسیج برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظرات