امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 29th, 2014 11:18 | کد خبر : 7960 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

یادواره شهدای بسیج کارگری در کشت و صنعت مغان برگزار شد

رسول ایرانی/مغانه- به منظور تجليل از مقام شامخ شهداي بسيج كارگري، يادواره شهداي بسيج كارگري در سالن اجتماعات كشت وصنعت و دامپروري مغان برگزار شد.

به گزارش روز شنبه مغانه، “حسين منوري” مديركل تعاون،كار و رفاه اجتماعي استان اردبيل در این مراسم گفت: گفت: بسيج يك حركت خودجوش مردمي است كه در تمام عرصه هاي كشور با پيروي از فرمايشات مقام معظم رهبري حضوري فعال و پر شور دارد.

وي با بیان اینکه، تفكر بسيجي الهام گرفته از قرآن كريم است، افزود: امروز همين نگرش و خودباوري بسيج مهم ترين ابزار در رويارويي با جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامي مي باشد لذا با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري، دشمنان اين مرز و بوم نمي توانند در چنين شرايطي در ايمان و باورهاي مردم نفوذ کنند.

وي ادامه داد: بصيرت و منطق و دلبستگي به آرمانهاي انقلاب اسلامي در متن حركت بسيج بوده و بدون شك اين حركت در مسير حق و صراط مستقيم قرار دارد.

منوري با قدردانی از فعاليت و زحمات كليه كاركنان اين شركت در عرصه كار و توليد اظهار کرد: امروز تلاش و كوشش مضاعف در پيشرفت كشاورزي و صنعت كشور از اهميت بالايي برخوردار است لذا بر همه ما تكليف است كه در اين مسير گامهاي بلند و استوار برداريم. فيروز باقرزاده معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي شركت كشت وصنعت ودامپروري مغان نيز ضمن تبريك هفته بسيج گفت : نيروي مقاومت بسيج و شهداي گرانقدر ميهن اسلامي مان درطول 8 سال دفاع مقدس با رشادت ها و از جان گذشتگي هاي خود اقتدار خود را به نمايش گذاشت وپيروزي هاي بزرگي را به ارمغان آورد

وی با اعلام اینکه، بسیج به‌عنوان يك نيروي مقتدر مردمي، با خود باوري در تمام عرصه ها حضور فعال داشته و دارد، افزود: ما بايد با نصب العین قراردادن فرمايشات مقام معظم رهبري، برنامه ها و روند كاري خود را در چارچوب اقتصاد مقاومتي تدوين نماييم.

باقرزاده خاطرنشان كرد: امروز دشمن با ايجاد جنگ رواني سعي دارد در اراده اين ملت سستي ايجاد نمايد لكن اين توطئه دشمن نيز با وحدت و يكدلي ملت ايران نقش برآب خواهدشد.

شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پارس‌آباد با داشتن اراضی وسیع‌ کشاورزی، دو هزار و 600 هکتار باغات میوه، مجتمع بزرگ دامپروری، کارخانه قند، کارخانه لبنیات، کارخانه فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت‌های منحصر به فرد کشور محسوب می‌شود.

7121

نظرات