- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

گمرک بیله سوار فردا میزبان معاون اول رئیس جمهور خواهد بود

به گزارش مغانه به نقل از مغان امروز، طاهر شریفی عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور فردا با حضور در استان اردبیل در برنامه‌های مختلف تدارک دیده شده برای این سفر شرکت کرده و با توانمندی‌ها و مشکلات استان اردبیل آشنا می‌شود.

وی افزود: جهانگیری که برای شرکت در افتتاحیه اجلاسیه نظام مهندسی کشور در اردبیل حضور می‌یابد چند طرح بزرگ اقتصادی و صنعتی استان اردبیل را نیز افتتاح می‌کند تا با فعالیت این واحدهای تولیدی بتوانیم رونق و توسعه هر چه بیشتر استان را شاهد باشیم.

شریفی تصریح کرد: این طرح‌های صنعتی و اقتصادی در نقاط مختلف استان اردبیل از جمله در شهرستان‌ های اردبیل و نیر آماده بهره‌برداری بوده که با حضور معاون اول رئیس جمهور این واحدها افتتاح شده و وارد مدار تولید می‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه بازدید از برخی طرح‌ها و زیرساخت های استان اردبیل از دیگر برنامه‌های جهانگیری به اردبیل است، گفت: معاون اول رئیس جمهور فردا در کنار برنامه‌های مختلف تدارک دیده شده از گمرک بین‌المللی بیله‌سوار نیز بازدید کرده و نارسایی‌ها و موانع این پایانه مرزی را بررسی می‌کند.

وی بازدید از سد عمارت گرمی را از دیگر برنامه‌های سفر معاون اول رئیس جمهور به اردبیل بر شمرد و بیان کرد: در این بازدید مشکلات اجرای سد عمارت بررسی شده و جهانگیری دستورات لازم در رابطه با اجرای هر چه بهتر و سریع‌تر این پروژه را ارائه می‌دهد.

شریفی از شرکت معاون اول رئیس جمهور در جلسه شورای اردبیل خبر داد و افزود: شرکت در جلسه شورای اداری آخرین برنامه این سفر به استان اردبیل بوده که بعد از برگزاری در بعد از ظهر فردا و بررسی مشکلات و برخی نارسایی‌ها در استان در نهایت عصر فردا جهانگیری اردبیل را به سمت تهران ترک می کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: حضور معاون اول رئیس جمهور در استان اردبیل فرصت مناسبی برای رفع مشکلات و موانع بر سر راه توسعه استان خواهد بود که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم تا بتوانیم بیشترین بهره را از سفر جهانگیری به استان اردبیل داشته باشیم.

3 Comments (Open | Close)

3 Comments To "گمرک بیله سوار فردا میزبان معاون اول رئیس جمهور خواهد بود"

#1 Comment By فرزاد On 2015/07/20 @ 7:32 ب.ظ

به نظر من این لحظه میتونه بهترین فرصت برای خواسته اصلی ملت شریف مغان که همان منطقه ازاد تجاری هست باشه.ای کاش منطقه مغان مسول قدرتمند و با بیان قوی میداشت که از حقمون دفاع کنه ولی چه فایده که مردم همیشه از این کاستی زیان دیده که تا این حد موجب عقب ماندگی شده.

#2 Comment By ناشناس On 2015/07/21 @ 9:38 ق.ظ

این اقا اسحاق هر جا بره مطمئن باشید به پارس اباد نمیاد.اینطور فکر کنید که نماینده های اردبیل دارند بکوب مغز اسحاق رو میخورند تا بنفع شهرشون کاری انجام بدند

#3 Comment By درد دل یک شهروند On 2015/07/22 @ 11:40 ق.ظ

چرا گمرک بیله سوار میزبان نشد باز اگر انتقاد بشود دلایل متعددی از سوی مسئولان سیاسی آورده می شود که قانع کننده نیست چرا که حرف های استاندار بوی اختلاف عقاید مسئولان اردبیل ها از مغان را نشان داد بنظر شما عزیزان آیا گمرک بین المللی برای یک کشور مهم است یا یک منطقه گردشگری داخلی غیر استاندارد ،( استاندار اردبیل با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای گمرک بیله سوار خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت: ترجیح کشور آذربایجان بر این است که واردات خود را از گمرک آستارا انجام دهد و مرز بیله سوار برای انتقال تجهیزات نظامی و غیر نظامی به نخجوان تخلیه شود که اگر اینطور باشد گمرک بیله سوار نمی تواند نقشی در صادرات داشته باشد). مردم شریف مغان و جناب آقای استاندار کشور آذربایجان در مراودات سیاسی به مسئولان سیاسی اعلام کرده اند ما فقط یک گمرک می شناسم آن هم گمرک بیله سوار است و ما از هر کجای کشورمان نمی توانم باجه ای باز کنم چندین بار این حرف را تائید کرده اند . جناب آقای استاندار آیا در مورد یک گمرک بین المللی که دولت جمهوری اسلامی هیچ توافق رسمی فقط برای واردات و صادرات خاص محصولی یا تجهیزات نظامی ندارد چرا شما این حرف ها را می زنید و همچنین جناب آقای استاندار میلیون ها تن سیب زمینی اردبیل از کجا صادر آذربایجان می شود و میلیونها تن کلم ، گوجه و خیار و هویج از گمرک بیله سوار به آذربایجان صادر می شود چرا تابحال جلوی این صادرات را نگرفته اند اما شنیده ها و واقعیت ها جلوی صادرات به روسیه از گمرک بیله سوار را شماها گرفته اید دریغ از دادن یک کارشناس جهاد کشاورزی برای تائید محصولات صادراتی از گمرک بیله سوار و ۲۴ ساعته کردن گمرک بیله سوار برای دادن رونق فعالیت ، حضرتعالی هم حرف افضلی فرد را زده ای که در مورد یک گمرک بین المللی اینطوری گفته بیائید گمرک بیله سوار را تعطیل کنیم چون آذربایجان از ما سیب زمینی نمی خرد واقعاً برای مردم مغان این حرف ها درد آور است حداقل مغان نماینده ندارد اینقدر به حق مغان اجحاف نکنید .