- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

گشایش نمایشگاه فروش بهاره در پارس آبادمغان+تصاویر

به گزارش مغانه آنلاین، رئیس اتاق اصناف پارس آباد در این خصوص گفت: نمایشگاه فروش بهاره در ۱۵۰غرفه و در محل نمایشگاه بهمن شیر واقع در میدان محله ولی عصر(۳۵هکتاری) برپا است.

محبت جعفر پور ادامه داد: در این نمایشگاه انواع اقلام و اجناس مورد نیاز مردم از قبیل کیف و کفش، پوشاک، آجیل و خشکبار، پارچه و دیگر کالاهای اساسی با۱۵تا۲۰درصد تخفیف و ارزان تر از بازار به خریداران عرضه می شود.

به گفته وی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف منطقه به صورت مستمر و روزانه در راستای نظارت و کنترل قیمت ها و برخورد قانونی با تخلفات احتمالی غرفه داران در نمایشگاه حضور دارند.

جعفرپور ادامه داد: همچنین به منظور کنترل بازار مصرف شب عید و تثبیت و تعدیل قیمت ها و حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد میوه نوروزی، گوشت، برنج و مرغ یارانه ای نیز با نرخ مصوب در این نمایشگاه توزیع می شود.

وی با قدردانی از همکاری مناسب فرمانداری، شهرداری و اداره صنعت ، معدن و تجارت در برگزاری نمایشگاه بهاره، ابراز امیدواری کرد این نمایشگاه در بهبود وضع معیشتی و اقتصادی آخر سال شهروندان و جلوگیری از افزایش قیمت ها اثربخش باشد.

وی اظهار کرد: نمایشگاه بهاره پارس آباد تا ۳۰اسفند جاری همه روزه از ۹ صبح تا ۲۱ به صورت یکسره برای خرید عموم دایر است.

او با بیان اینکه پارس آباد مغان دومین شهرستان بزرگ و پرجمعیت استان اردبیل است، نسبت به راه اندازی نمایشگاه دایمی با امکانات مناسب و متناسب با شان منطقه تاکید کرد.

عکس: میلاد نوری

.