امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 14th, 2015 7:20 | کد خبر : 10310 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

گزینه فرمانداری پارس آباد در حال بررسی است/ اولین فرماندار زن در استان اردبیل به زودی معرفی می شود

استاندار اردبیل با بیان اینکه فرماندار پارس‌آباد به دلیل شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا داده است، گفت: بررسی‌های لازم برای انتخاب گزینه مطرح برای انتخاب فرماندار پارس‌آباد در حال انجام است.

به گزارش مغانه، مجید خدابخش شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اردبیل با اعلام اینکه پس از بررسی‌های لازم نخستین فرماندار زن در استان اردبیل انتخاب و معرفی می‌شود اظهار داشت: یکی از گزینه‌های اصلی فرمانداران در یکی از شهرستان‌های استان اردبیل “ماریا موسوی” مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل بوده که به زودی به سمت فرمانداری یکی از شهرستان‌های استان انتخاب می‌شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: هرگونه احتمال جابه‌جایی فرمانداران در شهرستان های استان شایعه بوده و هیچ گونه جابه‌جایی در فرمانداری‌های شهرستان‌های استان انجام نمی‌شود.(تسنیم)

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

علی رضا ارژنگی (روزنامه نگار)

معرفی فرمانداران شهرستان نیر و پارس آباد مغان در آینده نزدیک
بررسی های لازم در مورد انتصاب فرمانداران شهرستانهای نیر و پارس آباد مغان از سوی استانداری اردبیل و سایر مراجع قانونی دیگر در حال انجام است و به احتمال قوی در آینده خیلی نزدیک آقای دکتر مجید خدابخش استاندار اردبیل خانم ماریا مو سوی مدیر کل فعلی امور بانوان استانداری اردبیل را بعنوان فرماندار شهرستان نیر آقای اکبر صمدی فرماندار فعلی نیر را بعنوان فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد مغان معرفی خواهد کرد

ناشناس

یک بام و دو هوا در استانداری اردبیل
آقای ایرج بیگدلو فرماندار شایسته و توانمند قبلی پارس آباد برای خدمت به منطقه مسئولیت فرمانداری این شهرستان را قبول کرده بود . مردم خواهان و موافق و لی مدیران و معاونان استانداری مخالف وی بودند و به همین خاطر وی را مجبور به استعفا کردند و سریعاً با استعفانامه اش موافقت و نصیری را به جای او معرفی نمودند. ناصر نصیری هم از همان ابتدا برای تبلیغ خود و استفاده از پست فرمانداری برای معرفی هرچه بیشتر خودش، مسئولیت فرمانداری این شهرستان را پذیرفت. برعکس بیگدلو، مردم مخالف و استاندار و معاونین اش موفق وی بودند و به خاطر اینکه برای شرکت در انتخابات مجلس از حوزه گرمی استعفا داده است بناچار با این استعفا موفقت کردند و با گذشت حدود دو ماه از استفعای نصیری، تا کنون فرد دیگری به جای معرفی نکردند و دوست دارند ایشان نهایت بهره برداری را از عنوان فرمانداری این شهرستان مرزی ببرد.

جعفرسعدی پور

شهرستان پارس آباد علی رغم اینکه دومین شهرستان پرجمعیت استان محسوب میشود اما به لحاظ برخورداری از امکانات دولتی متناسب در فقر شدید بسر می برد ، اجحافی که در طول سالیان گذشته در حق مردم مظلوم این خطه شده ،بخشودنی نیست . امیدوارم استاندار محترم برای شهرستان پارس آباد طرحی نو دراندازد وچشم اندازی تعریف کند تا محرومیت از چهره مغان رخت بربندد که الحق والانصاف با دارا بودن پتانسیل بالقوه دامی وکشاورزی وزیرساخت های مناسب نقش موثر ومهمی را می تواند در توسعه مناسبات سیاسی واقتصادی با کشورهای هم جوار رقم بزند. امید است اعتماد مردم مظلوم به دولت تدبیر وامید خدشه دار نشود .

رضا

خانم موسوی و اقای گنجی گزینه اصلی می باشد که به وزارت کشور ارسال شده به احتمال زیاد اقای گنجی که فرزند مغان است سکاندار فرمانداری پارس اباد باشد