امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 21st, 2020 10:53 | کد خبر : 23789 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کمک دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی خیران پارس آبادی برای آزادی زندانیان

رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد گفت: خیران  پارس آبادی بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال  برای رهایی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد این شهرستان کمک کردند.

جمشید کریمی/ مغانه آنلاین– یکشنبه۱-۴-۱۳۹۹

حبیب اشرفی با بیان اینکه با وجود نبود امکان برگزاری جشن گلریزان و محدودیت‌های اجتماعی ناشی از شیوع بیماری کرونا، شهروندان این شهرستان دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با هماهنگی ستادیه دیه استان به آزادی زندانیان مالی کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: بار دیگر مردم خیراندیش شهرستان با حمایت در این برنامه‌ها خیر ،حماسه دیگری در زمینه ترویج و اشاعه فرهنگ نوع دوستی و نیک اندیشی را رقم زدند.

وی افزود: در این جشن علاوه بر خیرین سال‌های گذشته مشارکت و هماهنگی خوب مردم و خیران جوان که یارو یاور ستاد دیه استان هستند شاهد بودیم .

اشرفی با اشاره به اینکه برخی از ادارات دولتی نیز کمک های قابل توجهی داشتند ،گفت: لازم میدانم از طرف خود و مجموعه دست اندرکاران ستاد دیه در شهرستان پارس آباد و استان از تمامی این عزیزان به ویژه امام جمعه، سرپرست فرمانداری، دادستان پرتلاش،اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان و امور مالی دادگستری پارس آباد نهایت تشکر و قدردانی نمایم.

وی هنچنین از خبرنگاران شهرستانی که زمینه توسعه‌ و فراگیر شدن فرهنگ انفاق، دستگیری و کمک به همنوعان را فراهم نمودند، سپاس گزاری کرد.

اخبار مرتبط

نظرات