امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 24th, 2014 7:00 | کد خبر : 8268 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کمبود کلاس درس در پارس آباد مغان مشهود است

امام جمعه پارس آباد گفت: با وجود احداث چندین باب مدرسه در سال های اخیر، هنوز کمبود کلاس درس در این شهرستان مرزی مشهود و ملموس است.

به گزارش مغانه، حجت الاسلام ولی علوی، در دیدار مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل و مدیر آموزش و پرورش پارس آباد افزود: رفع این معضل از مطالبات اصلی منطقه است و تحقق آن موجب ارتقای کیفیت آموزشی و خرسندی معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان خواهد شد.

وی، نسبت به تسریع در روند اجرایی طرح های نیمه تمام تاکید کرد و از اولیای دانش آموزان و خیرین مدرسه ساز خواست با مشارکت و کمک های خود در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش و توسعه کمی و کیفی برنامه های مدارس سهیم باشند.

وی با قدردانی از تلاش ها و پیگیری های صادقانه مدیریت آموزش و پرورش پارس آباد و مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: اهتمام به امور ساخت و ساز،عمران و آبادانی مدارس از الطاف بزرگ خداوند متعال به مسوولان است و متولیان امور باید به نحو شایسته ای در ادای این فریضه تلاش نمایند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل نیز با ارائه گزارشی از پروژه های در دست اجرای پارس آباد گفت: رفع کمبود امکانات و فضای آموزشی مناطق مرزی و محروم در صدر برنامه های این اداره کل قرار دارد.

یاور وحدتی پور، افزود: ما هم اکنون دهها مدرسه، نمازخانه و سالن و استخر ورزشی در مناطق مختلف استان در دست ساخت داریم که تعداد قابل توجهی از آنها از محل اعتبارات خیرین مدرسه ساز و مشارکت های مردمی اجرا می شود.

 

 

 

 

 

نظرات