امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 23rd, 2015 4:21 | کد خبر : 12860 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کمبود فضای آموزشی از مشکلات اساسی آموزش و پرورش پارس آباد است

فرماندار پارس آباد گفت: کمبود فضای آموزشی از مشکلات و معضلات اساسی آموزش و پرورش این شهرستان است.

به گزارش مغانه، مهدی احمدی روز پنجشنبه در جریان بازدید از مدارس در حال احداث پارس آباد افزود: حل مشکل کمبود کلاس درس و توسعه فضا و نیز رفع کمبود امکانات و تجهیزات آموزشی به ارتقای کیفیت آموزشی و تحصیلی کمک می کند.
وی با بیان اینکه پارس آباد از نظر آمار جمعیت دانش آموزی در رتبه دوم استان قرار دارد، اضافه کرد: این شهرستان در بحث مدرسه سازی نیازمند توجه بیشتر مسوولان تجهیز و نوسازی مدارس و خیرین مدرسه ساز است.

وی نسبت به تکمیل مدارس نیمه تمام تا شروع سال تحصیلی جدید تاکید کرد.
فرماندار پارس آباد در این بازدید از پروژه های آموزشی دبیرستان ارشاد، حکمت، مسکن مهر و شهید باکری که در مجموع با ۴۵میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست دیدن کرد.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

gpic552_2 gpic552_3 gpic552_4

اخبار مرتبط

نظرات

درد دل یک شهروند

جناب آقای احمدی خوشحال می شدیم در این روز گزارشی از کیفیت نظام آموزشی و تعداد قبول شدگان کنکور و رتبه هایشان می گفتی اینقدر فضای آموزشی هست اگرمدارس سه شیفته هم باشد مردم اگر از کیفیت نظام آموزشی راضی باشند کمبود فیزیکی را تحمل می کنند چقدر دبیران محترم برای نظام آموزشی زحمت کشیده اند و نتبجه آن چیست ؟ برنامه های رئیس آموزش و پرورش برای پیشبرد کیفیت آموزشی در سال گذشته چه بوده و نتیجه اش چه شده است ؟گزارش های به گوش می رسد که ار فزایش افت تحصیلی و پایین آمدن کیفیت نظام آموزش پرورش خبر می دهد .لطفا بهمراه مدیران به یکسری از سوالات مردم در تمام حوزه ها پاسخ دهید و با مطبوعات و رسانه همکاری جدی داشته باشید .