امروز: جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 4th, 2016 2:58 | کد خبر : 16438 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کلاس آموزش خانواده در ۲۳مدرسه پارس آباد برگزار شد+تصاویر

کارشناس انجمن اولیا و مربیان پارس آباد از برگزاری کلاس آموزش خانواده با موضوع نماز در ۲۳مدرسه ابتدایی این شهرستان خبر داد.

تیمور سلطان پور در گفت و گو با مغانه افزود: این کلاس ها با شرکت مادران دانش آموزان مدارس سوم ابتدایی دخترانه و با همکاری ستاد اقامه نماز برگزار شد.

وی با اشاره به تاثیر چنین کلاس هایی در توسعه فرهنگ نماز در بین خانواده ها و دانش آموزان، اضافه کرد: در این کلاس ها که با استقبال خوب اولیا رو به رو شد، مدرس آموزش خانواده در خصوص نقش والدین در توسعه و تقویت فرهنگ نماز در خانواده، نقش والدین در تربیت دینی و اخلاقی فرزندان، نماز و نقش آن در آرامش روانی خانواده مطالبی را ارائه کرد.

به گفته وی، تشریح اهمیت نماز وجایگاه آن دراسلام،ارائه شیوه های دعوت و جذب فرزندان به نماز،ارائه نکات کاربردی درمورد نماز ، پاسخ گویی به سوالات اولیا درزمینه نماز،ارتقای دانش مادران نسبت به جایگاه اقامه نماز درفرهنگ خانواده، از دیگر مباحثی بود که در این کلاس ها به آنها پرداخته شد.

در این کلاس ها همچنین به هر گونه شبهات و سوالات حاضران در خصوص نماز، از سوی “گودرز رحیمی” مدرس خانواده پاسخ داده شد.

سلطان پور از تداوم برگزاری کلاس های آموزش خانواده تا پایان سال تحصیلی خبر داد و از اولیای دانش آموزان خواست با شرکت در این دوره ها سطح دانش خود را ارتقا دهند.

DSC00114 DSC03408 IMG_7307 IMG_7334

 

اخبار مرتبط

نظرات

جلال

دست شما درد نکنه اقای سلطان پور