- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

کف سازی پیاده روهای پارس آبادمغان با جدیت درحال انجام است+تصاویر

به گزارش مغانه، خیرالله سربلند اظهار داشت: با توجه به فرسوده شدن کف پیاده روها و ضرورت بهسازی معابر و همچنین اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی و مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابان ها، عملیات بهسازی و جدول گذاری گسترده در سطح شهر پارس آباد در حال اجرا است.

وی از اهتمام ویژه شهرداری نسبت به اجرای عملیات گسترده زیرسازی، آماده سازی و کف گذاری پیاده رو های سطح شهر به منظور رفاه عابران پیاده، در شهر پارس آباد خبر داد و گفت:  طرح کف سازی پیاده روها طبق جدول اولویت بندی در زمان مناسب در سطح شهر در حال اجراست که به یاری خدای متعال در مدت زمان کوتاه توانستیم حجم گسترده ایی در حدود ۱۵۰۰ متر مربع از پیاده روها را کف سازی نماییم.

شهردار پارس آباد با بیان اینکه فاز اول عملیات اجرایی کف سازی پیاده رو میدان سپاه تا میدان امام حسین (ع) به اتمام رسیده، بیان کرد: در همین راستا عملیات اجرایی کف سازی پیاده رو روبروی بیمارستان امام خمینی (ره)  نیز با اجرای مراحل اولیه خاکبرداری آغاز و هم اکنون در مرحله پایانی می باشد.

سربلند ضمن قدردانی از صبر و حوصله شهروندان فهیم پارس آباد در امر ترافیک حاصل از مصالح کف سازی، از پیگیری اتمام این پروژه در اسرع وقت خبر داد.

IMG_5022

ar2296 IMG_4984 IMG_4989 IMG_4991 IMG_5004 IMG_5007 IMG_5011

16 Comments (Open | Close)

16 Comments To "کف سازی پیاده روهای پارس آبادمغان با جدیت درحال انجام است+تصاویر"

#1 Comment By دلسوزمغان On 2015/12/06 @ 4:41 ق.ظ

جناب شهردارمحترم دستتان درد نکنه. اسفالت سطح شهر هم خیلی واجب است…..مسئولان محترم به فکر اجراییات بزرگ برای شهر پارس آباد باشید از ترمینال مسافربری و کمربند شهر تا…………..

#2 Comment By پارس آباد On 2015/12/06 @ 4:50 ق.ظ

با سلام جناب آقای سربلند متاسفانه در مرکز شهر خیابان انقلاب( کوچه مسجد جامع سابق) آسفالت تخریب شده وچاله چوله های افتضاح باعث ایجاد مشکلات در تردد وسائط نقلیه و عبورین عابرین شده است شایان ذکر است این خیابان پر ترددترین راه ارتباطی خیابان امام خمینی و خیابان مطهری میباشد لطفا” در خصوص بازسازی و رضای خدا واهالی این محله دستور رسیدگی فرمایید ومن ا… التوفیق

#3 Comment By شهروند On 2015/12/06 @ 4:52 ق.ظ

آقای شهردار وضیعت کوچه مسجد جامع از لحاظ آسفالت بسیار فجیح وغیر قابل عبور و مرور میباشد به خاطر خدا رسیدگی کنید

#4 Comment By فداکار On 2015/12/06 @ 4:55 ق.ظ

آسفالت کوچه مسجد جامع تخریب شده و چاله های حوض مانند در کوچه ایجاد شده واین افتضاح در مرکز شهر ویک خیابان پر تردد جای تاسف دارد
لطفا” به این موضوع رسیدگی کنید

#5 Comment By دلسوز مغان On 2015/12/06 @ 7:13 ق.ظ

باسلام خدمت مدیریت محترم مغانه لطفا هرگونه پیامی که حاوی انتقاد و پیشنهاد باشد را نمایش دهید تا برابری ومساوات بین آحاد مردم برقرار گردد تا هیچگونه تبعیض بین مغانه و مسئولین نباشد.سلامتی و سربلندی زحمتکشان سایت مغانه را از خداوند منان خواستارم…

#6 Comment By ناشناس On 2015/12/06 @ 11:34 ق.ظ

ا قای سر بلند ضمن تقدیر تشکر از زحمات جناب عالی خوب بود این کفسازی را از داخل شهر مسیر باز ار تیمورپور تا چهاراه و چهاراه تا جلو سینما شروع می کردی ود رضمن از نظرکارشناسان رشته معماری و برنامه ریزی شهری و شهرسازی هم استفاده می کردی چهره شهر ما زیباتر می شد.

#7 Comment By صابر On 2015/12/06 @ 1:32 ب.ظ

اغلب کوچه های محله زیرنهرتراب اسفالت نیستند واکثر افرادساکن دراین منطقه ازقشر ضعیف جامعه هستند وشاید فقط درزمستان چندین جفت کفش برای فرزندان خویش به طورنسیه ازبازار می خرند تاباپای برهنه به مدرسه نرود خواهشمندیم به این منطقه هم نیم نگاهی داشته باشید .

#8 Comment By اكبر On 2015/12/07 @ 5:23 ق.ظ

باسلام به سردبیر همیشه بیدار وخوش خبر مغانه وباسلام به شهردار باسواد شهرمان اقای شهردار محبت کن از جوی اب شهرمان شروع کن .مشگین شهر وببین بااینکه یک منطقه کم اب میباشذ ولی همیشه جوی اب همیشه تمیز میباشذ .اگر پیاده رابازسازی بشه بازهم چون از جوب اب اب نمیره خراب میشه

#9 Comment By عضوشورا On 2015/12/07 @ 5:28 ق.ظ

باسلام وعرض ادب واحترام به شهروندان فهیم پارس اباد،ضمن تشکرازپیشنهادوانتقادوتقدیرصاحبنظران محترم.شایان ذکراست که آسفالت کوچه مسجد جامع چندمدتی برای لکه گیری آماده آسفالت ریزی میباشدمتاسفانه بعلت رطوبت داشتن محل موردنظرورعایت نکردن شهروندان محترم محله درخصوص شستشوی ماشین وجلوی درب خانه ومغازه وهمچنین ترکیدگی لوله آب وتغییر آب وهوا باعث تاخیر درآسفالت ریزی آن محل میباشد.لذاازشهروندان محترم آن محله تقاضای همکاری راداریم.وامادرخصوص کفسازی پیاده روهامسیربه به مسیر صورت خواهدگرفت.وپذیرای نقطه نظرات دوستان کارشناس ونخبه گان شهرمیباشیم.بامیدشهری زیبا،آبادباشهروندان بانشاط وسالم…..

#10 Comment By بهزاد فرهودی On 2015/12/07 @ 7:02 ق.ظ

باسلام خدمت اعضای محترم شورای شهر پارس آباد وسلام گرم بنده به همشهریان عزیز
به عنوان شهروندی از همه پیامهای شما عزیزان نهایت بهره رو بردم امیدوارم این پیشنهادها وانتقادهای ما شهروندان در جهت بهبود سطح شهر وپیشرفت شهرمان منجر شود در اینجا لازم میدارم از همه دانش آموختگان عمران وشهرسازی و برنامه ریزی شهری و جغرافیای شهری وطراحی شهری و… تقاضا دارم از نکته نظرات تک تک شما عزیزان و با همفکری اعضای محترم شورای شهر وشخص شهردار در جهت توسعه وآبادانی شهرپارس آباد گام موثری برداشته شود در ضمن در اینجا برخود وظیفه میدانم با احترامی که به سایر رشته ها غیر مرتبط با شهر دارم اما نباید با دخالت سایر رشته ها آینده شهر زیر سوال برود و موجب ناراحتی نسلهای آینده باشیم..

#11 Comment By شهروند On 2015/12/07 @ 10:58 ق.ظ

با سلام خدمت عضو شورا
باید عرض کنم درخصوص ترکیدگی لوله ها در کوچه مسجد جامع رفع این مشگل به عهده شورای شهر،شهرداری و اداره آب و فاضلاب میباشد که هیچ وقت هماهنگی میان شورا ،شهرداری وادره آب وفاضلاب نبوده ومدیریت نشده ودر خصوص پارک ماشین و یا شستشو باید شهرداری با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی واطلاع از مساعد بودن آب وهوا با یک برنامه ریزی دقیق زمان مشخص ومعینی را در نظر گرفته وبا اطلاع رسانی نیز اهالی محل از زمان آسفالت ریزی آگاه میشوند و چند روز قبول همکاری لازم را به عمل میاورند

#12 Comment By شهروند On 2015/12/07 @ 11:09 ق.ظ

آقای شورا خیابان کمربندی نه مشگل ترکیدگی لوله دارد نه ماشینی شسته میشود چرا آسفالت ریزی نمیشود چرا دست اندازها و چاله چوله ها درست نمیشود

#13 Comment By رضا On 2015/12/07 @ 12:36 ب.ظ

اقای سربلند واعضای محترم شورای شهر
لطف فرمایید بحث ا حداث ترمینال/ایجاد کمربندی دوم / تکمیل پار ک ساحلی/ تخریف اسفالت داخل شهر و اسفالت مجددان / کم کردن ترافیک شهر / و بر گزاری برنا مه های فرهنگی در مناسبت ها ی مختلف/ توسعه ای فضای سبز در محلات /و سایر مشکلات دیگر که هر روز با چشم خود می بینید قدم بردارید ومردم پیشرفتی در شهررا احساس کنند نه که به چند تا چاله وکوچه اسفالت بریزید وگزارش کنید به استانداری که بله من فعالیت مکنیم کاملا اشتباه است.وبا این حرکتان هویت شورا را به زیر سئوال می برید.

#14 Comment By ساوالان On 2015/12/07 @ 4:47 ب.ظ

با سلام و عرض خسته نباشید. شهردار و شورای محترم شهر. چرا کسی در این شهر به فکر دانش آموزانی که با سر و وضعی گل آلود در زمان بارندگی از محله کمپ کشت و صنعت مغان واقع در مرکز شهری که ان شااله جزو منطقه آزاد تجاری قرار است بشه به مدرسه می روند،نیست.

#15 Comment By شهردار خدمتگذار On 2015/12/09 @ 7:53 ب.ظ

با سلام خدمت سردبیر و همکاران محترمشان در راستای اطلاع رسانی به مردم شریف پارس آباد می خواستم به عرض برسانم که مردم شریف پارس آباد لیاقتشون بیشتر از اینهاست و حقیر نه بعنوان شهردار بلکه بعنوان خادم کوچک قول میدم در عرض مدت کوتاه شهری میسازم که در شان بلندمرتبه این عزیزانم باشد فلذت فقط درخواست مساعدت و همراهی و حوصله و دعای خخیرشان هستم

#16 Comment By ذره بین On 2015/12/14 @ 6:52 ق.ظ

آقای فولادی مدیر محترم : حق نداری نظرات به به و چه چه را منتشر کنی . لطفا” تمام دیدگاه را منتشر کن . این حرف مردم است تو هم از جنس مردمی !!!!!!!