امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 14th, 2014 6:01 | کد خبر : 5810 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کشف بیش از ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان بیله‌سوار

فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: در ۳ ماهه نخست امسال در شهرستان بیله سوار ۱۴ هزار و ۸۱۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و تشکیل پرونده شده و به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

258

به گزارش مغانه، آرام حلیم بعد از ظهر امروز در جلسه کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیله سوار در محل فرمانداری این شهرستان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه بی امان با پدیده قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: دشمن حتی با گسترش و حمایت از قاچاق کالا و ارز می خواهد تولیدات ما را که در راستای اشتغال جوانان مورد حمایت دولت قرار می گیرد مختل سازد تا به هدف پنهانی خود برسد.

وی بیان کرد: وجود قاچاق در کشور علاوه بر نابود کردن هزاران فرصت های شغلی و ایجاد زمینه برای بروز آسیب های اجتماعی متتد، ماهانه 105 هزار تومان به هر فرد ایرانی ضرر و زیان می رساند که در نوع خود قابل توجه است.

حلیم گفت: اجازه نمی دهیم که افراد سود جو و فرصت طلب در محوطه گمرک و پایانه مرزی شهر در رونق اقتصادی شهرستان اختلال ایجاد کند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شناسائی و دستگیر و تحویل مقامات قضائی داده می شوند.

فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: در 3 ماهه نخست امسال در این شهرستان 14 هزار و 810 لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده که از این میزان، سوخت قاچاق بدون صاحب 12 هزار و 630 لیتر و با صاحب 2 هزار و 180 لیتر بوده است.

وی تصریح کرد: در این مدت پرونده قاچاق کمتر از ده میلیون ریال، 7 فقره به ارزش ریالی 26 میلیون و 556 هزار ریال و بالای ده میلیون ریال، یک فقره به ارزش ریالی 120 میلیون و 172 هزار ریال در گمرک تشکیل و اقدام قانونی به عمل آمده است.

در این جلسه هر یک از اعضا به بیان گزارشات و اقدامات انجام یافته و راهکارهای لازم برای جلوگیری از پدیده قاچاق در شهرستان بیله سوار را ارائه کردند.

تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات