- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

کشت و صنعت های مغان و پارس از بخش ورزش پارس آباد حمایت کنند

SONY DSC

پارس آبادمغان- معاون فرماندار پارس آباد با انتقاد از آنچه عدم حمایت کشت و صنعت و دامپروری مغان و پارس از بخش ورزش شهرستان خواند، بر ضرورت حمایت و پشتیبانی مدیران این شرکت ها از ورزش و باشگاه های ورزشی منطقه تاکید کرد.

به گزارش مغانه، “احد احدزاده” روز سه شنبه در آیین تجلیل از یکی از رزمی کاران و مربیان برجسته این شهرستان گفت: کشت و صنعت های ذکر شده که از شرکت ها و بنگاه های عظیم اقتصادی کشور محسوب می شوند، متاسفانه تا کنون گام موثری در راستای رونق بخش ورزش این شهرستان مرزی برنداشته اند.

وی، با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های کشت و صنعت های مغان و پارس، افزود: این دو شرکت اگر همچون بسیاری از شرکت ها و بنگاه های اقتصادی عمل و همت کنند و درصدی ناچیزی از درآمدهای خود را به ورزش منطقه اختصاص دهند، بدون شک ما در حوزه ورزش شاهد تحول اساسی خواهیم بود.

احدزاده، تنگناها و مشکلات مالی تیم ها و باشگاه ها و نبود اسپانسر ورزشی را از معضلات جدی بخش ورزش پارس آباد دانست و ادامه داد: حمایت مالی و مادی از قهرمانان، مربیان و ورزشکاران و تیم های ورزشی، در حقیقت نوعی سرمایه گذاری است و نباید هزینه تلقی شود، چراکه بسیاری از حوزه ها و بخش های جامعه، در صورت شکوفایی و توسعه ورزش و توجه به ورزشکاران و قهرمانان ورزشی پیشرفت می کند.

او، اداره ورزش و جوانان را از ادارات موفق و فعال پارس آباد اعلام و اضافه کرد: با وجود کمبود اعتبارات، امکانات و مشکلات مالی، ورزشکاران این شهرستان در رقابت های ملی و جهانی به موفقیت های بزرگی نایل شدند.

در این آیین با اعطای هدایا و لوح سپاس از “صمد نوری” نائب قهرمان سومین دوره مسابقات کاراته پیشکسوتان کشور تجلیل شد.

این رزمی کار با تجربه پارس آبادی در این رقابت ها در وزن به اضافه 80کیلوگرم رده سنی 40تا45 با کسب مدال نقره به مقام دوم رسید.