امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 9th, 2017 4:11 | کد خبر : 21236 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کشت و صنعت مغان حیاط خلوت دولتمردان تهرانی نیست/ اگر انتصاب مدیرعامل جدید کشت و صنعت با لابی‌گری انجام شود کفنپوش می‌شوم

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت قبلی کشت و صنعت مغان بستر هرگونه بهره‌برداری را از این مجموعه فراهم و این مجموعه را به حیاط خلوت دولتمردان تهرانی تبدیل کرده بود.

یه گزارش مغانه آنلاین به نقل از فارس، شکور پورحسین با اشاره به اینکه در مدیریت قبلی کشت و صنعت مغان بستر بهره‌برداری‌های مختلف از این مجموعه وجود داشت،‌اظهار کرد: متاسفانه کشت و صنعت مغان تبدیل به حیاط خلوت برخی از مدیران ارشد کشوری بود و ما اجازه ادامه‌دار بودن این روند را نخواهیم داد.

وی گفت: کشت و صنعت مغان در دوران طلایی خود ۷ هزار پرسنل رسمی و ۳ هزار پرسنل غیررسمی داشت ولی متاسفانه در سال‌های گذشته به علت مدیریت سلیقه‌ای و سوءمدیریت شاهد رکود در این مجموعه وسیع اقتصادی بودیم.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیریت قبلی وابسته به یک شبکه ناسالمی بود که از سطوح مدیریتی بالاتر در کشور اداره می‌شد و خود وی فردی سیاسی بود و سعی می‌کرد با لابی‌گری مجموعه کشت و صنعت مغان را اداره کند که این وضعیت به هیچ عنوان به سود مردم این منطقه نخواهد بود.

پورحسین ادامه داد: در بحث کشت و صنعت مغان بنای نمایندگان استان تعامل با دولت بود که با عدم تعامل در این زمینه مواجه شدیم و خوشبختانه نهادهای نظارتی تخلفات مدیریت قبلی در این مجموعه ورود کردند و پرونده قضایی آن در دادگستری و پرونده‌های تخلفات اداری آن نیز توسط سازمان بازرسی کل کشور در حال بررسی است.

وی بیان کرد: مدیریت قبلی با بکارگیری بازنشستگان در کشت و صنعت و استخدام مشاوران با حقوق‌های بالا و عدم بکارگیری نیروهای بومی باعث ایجاد مشکلات فراوان در این مجموعه شده بود و ما از ادامه‌دار بودن این روند با انتصاب مدیرعامل همسو با روند قبلی کاملا مخالف هستیم.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان حق دارند در مقام نظارت بر این مسائل ورود کنند و در این مورد مجمع نمایندگان استان سئوالی از وزیر جهاد کشاورزی در مجلس پرسیدند که متاسفانه پاسخ قانع‌کننده‌ای دریافت نکردیم.

پورحسین اظهار کرد: اخیرا انتصاب‌های نادرستی در کشت و صنعت مغان توسط مجموعه وزارت جهاد کشاورزی در حال انجام است و ابلاغی از جانب وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر انتصاب فردی نالایق در این مجموعه باعث اعتراض مجمع نمایندگان استان و استاندار اردبیل شده است.

وی گفت: اگر روند بی‌توجهی به نمایندگان و مسؤولان ارشد استانی در مورد انتصاب فرد شایسته در مجموعه کشت و صنعت مغان از جانب وزارت جهاد کشاورزی ادامه پیدا کند به عنوان نماینده مردم مغان کفنپوش خواهم شد و این اقدام را برای حفظ حقوق مردم این منطقه انجام خواهم داد.

 

اخبار مرتبط

نظرات