امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 1st, 2014 8:40 | کد خبر : 3206 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کشت و صنعت مغان با همت و کار مضاعف به سود واقعی دست می یابد

رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت كشت وصنعت و دامپروري مغان گفت: این بنگاه عظیم اقتصادی با همت و کار مضاعف و نیز تکمیل و بهره گیری اصولی از ظرفیت های خالی، به توسعه و سود واقعی دست می یابد. به گزارش مغانه، “اروجعلی محمدی” در جمع کارکنان کشت و صنعت مغان افزود: كشاورزي به […]

رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت كشت وصنعت و دامپروري مغان گفت: این بنگاه عظیم اقتصادی با همت و کار مضاعف و نیز تکمیل و بهره گیری اصولی از ظرفیت های خالی، به توسعه و سود واقعی دست می یابد.

به گزارش مغانه، “اروجعلی محمدی” در جمع کارکنان کشت و صنعت مغان افزود: كشاورزي به عنوان محور استقلال كشور ، يك شغل با ارزش و شريف مي باشد و بطور يقين در پيشگاه خداوند از منزلت والايي برخوردار است.

وی ادامه داد: دشت سرسبز مغان و در راس آن شركت كشت وصنعت ودامپروري مغان به عنوان نگين ميهن اسلامي باید مورد توجه جدي مسوولان قرار گيرد.

وی، با بیان اینکه بنده هميشه خود را عضو كوچكي از جامعه زحمتکش كشاورز می دانم، از همه كاركنان و كارگران اين شركت خواست با تلاش، کوشش و تولید بیشتر، زمینه پيشرفت و رونق اين بنگاه بزرگ اقتصادي را فراهم کنند.

محمدي اضافه كرد: به آينده درخشان اين شركت ايمان دارم، چون از نزديك با روحيه كاري و افكار جهادي پرسنل اين شركت آشنا هستم و همانگونه كه هميشه با اتكال بر خداوند بزرگ مشكلات زيادي را پشت سر گذاشته ايم با همان باور وايمان قلبي و سعی و تلاش بیشتر باید این شرکت به جایگاه واقعی خود برسد.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي گفت: اقتصاد مقاومتي يعني اقتصاد دفاعي و تكيه بر توان داخلي كه مقام معظم رهبري در بهترين برهه از زمان، سياست هاي مدون در اين خصوص ترسيم و ابلاغ فرمودند و امروز ما نيز در راستاي همين اصول و در همين مسيربايد گام هاي اساسي و مثبت برداريم .

محمدي، شفافيت را يكي از مولفه هاي مهم در زمينه جلوگيري از هزينه هاي زايد عنوان كرد و افزود: ما با ارائه گزارش شفاف و ايجاد اعتماد در بين مردم به خصوص كشاورزان منطقه خواهيم توانست مشارکت و همياري كليه سرمايه گذاران را به سوي شركت جلب نماييم .

این گزارش حاکیست، مدیرعامل جدید شرکت کشت و صنعت مغان در ابتدای جلسه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را بوسید و گفت: با بوسه بر پرچم ایران اسلامی فعالیت خود را در این مجموعه بزرگ اقتصادی و کشاورزی شروع می کنم.

شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پارس آباد، با داشتن اراضی وسیع کشاورزی ، دو هزار و ۶۰۰هکتار باغات میوه ، مجتمع بزرگ دامپروری ، کارخانه قند ، کارخانه لبنیات ، کارخانه فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت های منحصر بفرد کشور محسوب می شود.

اخبار مرتبط

نظرات