- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

کشت و صنعت مغان آماده همکاری با خانه کشاورز استان اردبیل است

به گزارش مغانه، اروجعلی محمدی امروز دوشنبه در نشست مشترک با نماینده کشاورزان استان اردبیل در شورای مرکزی خانه کشاورز و دبیر خانه کشاورزاستان اردبیل افزود: خانه کشاورز به عنوان یک نهاد غیر دولتی با هدف سازماندهی و هماهنگ نمودن کشاورزان سراسر کشور و به منظور حمایت و احقاق حقوق این قشر شریف تشکیل شده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش دولت تدبیر و امید این است تا با نظارت‌ و پیگیری‌های مستمر موانع و مشکلات کشاورزان و زارعین برطرف شود لذا شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در همین راستا آماده همکاری با خانه کشاورز، کشاورزان منطقه مغان و اردبیل می باشد.

وی از کشاورزان استان خواست با عضویت و همکاری در خانه کشاورز اردبیل، در حل مسایل و مشکلات بخش کشاورزی فعالیت و مشارکت کنند.

نماینده کشاورزان استان اردبیل در شورای مرکزی خانه کشاورز نیز با ابراز خرسندی از فعالیت های رو به رشد خانه کشاورز استان گفت: کلیه مسائل و مشکلات کشاورزان و همچنین نتایج حاصله از برگزاری نشست ها با کشاورزان و مسئولان ذیربط ، بطور مستمربه شورای مرکزی در تهران منتقل می شود تا در اسرع وقت در خصوص رفع مشکلات تصمیم گیری شود.

حمید جباری افزود: قرار است در ۲۴ مهر ماه سال جاری با حضور دبیر کل شورای مرکزی خانه کشاورز، نشست این مسئولان این خانه در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان برگزار گردد.

دبیر خانه کشاورز استان اردبیل، نیز ضمن قدردانی از زحمات و خدمات اروجعلی محمدی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان،  به فعالیت های سازنده این بنگاه عظیم اقتصادی در یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت کارهای موثر و سازنده ای در شرکت مغان شروع گردیده و اگر این فعالیت ها ادامه یابد، شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به جایگاه واقعی خود ارتقاء خواهد یافت.

شهلا امیری خاطرنشان کرد: ما تلاش می کنیم با یک تاثیرگذاری مشخص و هدفمند به سمت اهداف گام‌های جدی را برداریم.

شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پارس آباد با داشتن اراضی وسیع کشاورزی ، دو هزار و ۶۰۰ هکتار باغ های میوه ، مجتمع بزرگ دامپروری ، کارخانه های قند ، لبنیات ، فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت های منحصر بفرد کشور است.

پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

خبرنگار مغانه: رسول ایرانی