امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 5th, 2015 4:53 | کد خبر : 14128 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کشت و صنعت مغان آماده همکاری با خانه کشاورز استان اردبیل است

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: این شرکت آمادگی لازم برای همکاری تنگاتنگ با خانه کشاورز استان اردبیل را دارد.

به گزارش مغانه، اروجعلی محمدی امروز دوشنبه در نشست مشترک با نماینده کشاورزان استان اردبیل در شورای مرکزی خانه کشاورز و دبیر خانه کشاورزاستان اردبیل افزود: خانه کشاورز به عنوان یک نهاد غیر دولتی با هدف سازماندهی و هماهنگ نمودن کشاورزان سراسر کشور و به منظور حمایت و احقاق حقوق این قشر شریف تشکیل شده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش دولت تدبیر و امید این است تا با نظارت‌ و پیگیری‌های مستمر موانع و مشکلات کشاورزان و زارعین برطرف شود لذا شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در همین راستا آماده همکاری با خانه کشاورز، کشاورزان منطقه مغان و اردبیل می باشد.

وی از کشاورزان استان خواست با عضویت و همکاری در خانه کشاورز اردبیل، در حل مسایل و مشکلات بخش کشاورزی فعالیت و مشارکت کنند.

نماینده کشاورزان استان اردبیل در شورای مرکزی خانه کشاورز نیز با ابراز خرسندی از فعالیت های رو به رشد خانه کشاورز استان گفت: کلیه مسائل و مشکلات کشاورزان و همچنین نتایج حاصله از برگزاری نشست ها با کشاورزان و مسئولان ذیربط ، بطور مستمربه شورای مرکزی در تهران منتقل می شود تا در اسرع وقت در خصوص رفع مشکلات تصمیم گیری شود.

حمید جباری افزود: قرار است در ۲۴ مهر ماه سال جاری با حضور دبیر کل شورای مرکزی خانه کشاورز، نشست این مسئولان این خانه در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان برگزار گردد.

دبیر خانه کشاورز استان اردبیل، نیز ضمن قدردانی از زحمات و خدمات اروجعلی محمدی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان،  به فعالیت های سازنده این بنگاه عظیم اقتصادی در یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت کارهای موثر و سازنده ای در شرکت مغان شروع گردیده و اگر این فعالیت ها ادامه یابد، شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به جایگاه واقعی خود ارتقاء خواهد یافت.

شهلا امیری خاطرنشان کرد: ما تلاش می کنیم با یک تاثیرگذاری مشخص و هدفمند به سمت اهداف گام‌های جدی را برداریم.

شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پارس آباد با داشتن اراضی وسیع کشاورزی ، دو هزار و ۶۰۰ هکتار باغ های میوه ، مجتمع بزرگ دامپروری ، کارخانه های قند ، لبنیات ، فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت های منحصر بفرد کشور است.

پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

خبرنگار مغانه: رسول ایرانی

اخبار مرتبط

نظرات