امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 15th, 2014 4:16 | کد خبر : 6962 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کتابخانه های عمومی پارس آباد بیش از هفت هزار عضو دارد

مدیر کتابخانه های عمومی پارس آباد با بیان اینکه ، در زمان حاضر بیش از هفت هزار نفر در کتابخانه های عمومی سطح شهرستان عضو هستند، گفت: در صورت تحقق مصوبات و برنامه های تدوین شده، اعضای فعال به حدود 10درصد جمعیت منطقه خواهد رسید.

۲۰۱۴۰۹۱۳_۱۱۵۶۴۶

به گزارش مغانه، حجت الاسلام امین پورمحمد در جلسه مشترک انجمن کتابخانه های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید پارس آباد، تعداد کتابخانه های عمومی منطقه را هشت باب و کتب موجود در مخازن این کتابخانه ها را افزون بر 79هزار جلد اعلام کرد و از اجرای طرح رابط بین مدارس و کتابخانه ها خبر داده و افزود: براساس این طرح، دانش آموز رابط ، هر هفته مجموعه ای از کتب را دریافت و به صورت امانت در اختیار دانش آموزان مدرسه قرار خواهد داد.

وی، عضویت رایگان بسیجیان و اعضای حلقه های شجره طیبه صالحین را یادآور شده و ادامه داد: در آستانه هفته دفاع مقدس، کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد آمادگی دارند خدمات عضویت رایگان را به بسیجیان ارائه دهند.

پورمحمد، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه کتاب و مسابقه کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می شود.

معاون فرماندار پارس آباد نیز با تقدیر و شکر از خدمات و فعالیت های مدیر کتابخانه های عمومی این شهرستان گفت: فعالیت های این اداره در ترویج فرهنگ مطالعه و گرایش جوانان و نوجوانان به کتابخوانی بسیار چشمگیر است.

احد احدزاده، نهادینه سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در کاهش آسیب های اجتماعی و نشاط و شادابی جامعه بسیار اثر بخش دانست و خواستار رفع نیاز کتابخانه های عمومی منطقه به کتب متنوع شد.

 

اخبار مرتبط

نظرات