امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 12th, 2015 4:40 | کد خبر : 12170 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کانون های مساجد پارس آباد نقش مهمی در مقابله با تهاجم فرهنگی شبکه های بیگانه دارند

معاون فرماندار پارس آباد با اشاره به برنامه های مخرب شبکه های تلویزیونی کشورهای همسایه گفت: کانون های مساجد این شهرستان نقش مهمی در خنثی سازی و مقابله با هجمه های فرهنگی این شبکه ها دارند.

به گزارش مغانه، یاسر ندایی روز جمعه در همایش مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد پارس آباد با بیان اینکه این شهرستان در خط مقدم هجمه های فرهنگی بیگانگان قرار دارد بر تجهیز و تقویت هرچه بیشتر کانون های مساجد منطقه تاکید کرد.
وی ادامه داد: دبیرخانه کانون های مساجد باید حمایت ویژه ای از کانون های شهرستان پارس آباد داشته باشد تا برنامه فرهنگی در این منطقه رونق بیشتری پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه مسجد به عنوان سنگر ملت ایران شناخته می شود، تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری زمینه ساز تربیت نیروهای جوان انقلابی است.
ندایی با بیان این مطلب که نگاه دبیرخانه کانون های مساجد به شهرستان های مرزی ویژه باشد، خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی هنری با استفاده از ابزارهای نوین و هنری می توانند جریان سازی کارهای فرهنگی هنری باشند.
معاون فرماندار پارس آباد با اعلام اینکه از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در شهرستان پارس آباد استقبال خواهیم کرد، یادآور شد: کانون های مساجد با برنامه ریزی های غنی سازی اوقات فراغت شور و نشاط مناسبی را در شهرستان ها ایجاد می کند.
نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل نیز گفت: فعالیت و مشارکت مدیران کانون ها با شورا مرکزی می تواند در برگزاری مراسم ها و برنامه ها موثر و همدلی بیشتری در بین اعضای کانون ها ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه مدیران کانون ها در برنامه ریزی و تقسیم کار بین شورای مرکزی کانون کوتاهی نکنند، تصریح کرد: همدلی و همزبانی سرآغاز همه برنامه ریزی های فرهنگی مذهبی باید قرار گیرد تا بتوانیم نتیجه کار خود را ببینیم.
سقاء با بیان این مطلب که هیئت امنا و امام جماعت مسجد باید محور فعالیت ها و برنامه ها کانون های باشد، خاطر نشان کرد: مدیران کانون ها در برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های مشارکتی با سایر دستگاه های فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهند تا در فعالیت کانون ها پررونق تر باشد.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اعلام اینکه برگزاری برنامه های قرآنی، طرح تلاوت نور، ادعیه خوانی و مشارکت در برگزاری نماز جماعت از رسالت های مهم کانون های مساجد است، یادآور شد: مدیران کانون ها در شناسایی استعدادهای درخشان محلات و نخبگان باید همت بیشتری داشته باشند و از این ظرفیت در برنامه های کانون ها استفاده شود.

اخبار مرتبط

نظرات

pepan

این حرفا الکی نیست یه کاسه ایی زیر این نیم کاسه هست..
خب همه ما اهالی پارساباد متدین هستیم….کسانی که در این حوزه ها فعلیت دارن زیاد مورد اعتماد نیستند..
یه شهری که تو یک سال اخیر چند فرماندار و معاون و غیره و غیره از سمت برکنار و تودیع شدند که نباید از این خبرها و جلسات اجرا کنه..چون تو چشم مردم هم نماینده هم اطرافیانش افراد سودجو تلقی میشوند