امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 24th, 2016 4:31 | کد خبر : 16261 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کاندیداها به جای عوام فریبی برنامه کاری ارائه نمایند

نماینده‌ی دوره هشتم مجلس شورای اسلامی شعارزدگی را بزرگترین آفت انتخابات مجلس خواند و گفت: کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و تخریب همدیگر برنامه کاری برای قضاوت افکار عمومی ارائه دهند.

به گزارش مغانه، سید کاظم موسوی افزود: در فضای سیاسی استان که بیشتر از هر زمان دیگر هیاهوی انتخابات به گوش می‌رسد. آنچه تا به حال مشاهده نگردیده ارائه برنامه، طرح و استراتژی‌های مناسب برای توسعه استان از سوی نامزدهای انتخاباتی است.

وی بیان داشت: در عصر تکنولوژی و ارتباطات شعارهای عوام فریب هیچ تأثیر مثبتی نداشته و بیش از اینکه سازنده باشد موجب ایجاد مشکل برای خود کاندیداها و مسئولان می‌شود.

وی از مردم فهیم حوزه انتخابیه خواست: اگر در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی افرادی بخواهند با شعار از آب گل‌آلود ماهی بگیرند دست رد به سینه‌شان زده و به آنها اقبال نشان ندهند تا کاندیدای مورد نظر را از این کار پشیمان کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی بیان داشت: ارائه برنامه از سوی کاندیداها جزو اصول اولیه و اخلاقی تبلیغات می‌باشد و بر این اساس کاندیداها باید برنامه‌های خود را بر اساس چشم‌انداز بیست ساله با درنظرگرفتن اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری تنظیم نمایند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی اظهار داشت: بنده نیز خود را موظف دانسته و به جهت احترام به مردم شریف اردبیل به دور از جوسازی و ملتهب ساختن فضای انتخابات، اهداف و برنامه‌های خود را جهت قضاوت به پیشگاه مبارک اهالی شریف حوزه‌ انتخابیه خود ارائه نموده‌ام.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم که برنامه ارائه شده از جانب بنده جامع و کامل نبوده و به همین خاطر دست صاحب‌نظران و متخصصان را در جهت ارائه پیشنهادات و انتقادات در این خصوص به گرمی می‌فشارم.

وی اظهار امیدواری کرد نمایندگان منتخب اردبیل بتوانند در سایه همدلی و وحدت برای توسعه و اعتلای کشور عزیزمان ایران اسلامی گام‌های اساسی بردارند.

Untitled-1

اخبار مرتبط

نظرات