- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

کاندیداتوری خود را برای انتخابات مجلس دهم اعلام می‌کنم

به گزارش مغانه، محمد فیضی زنگیر  با اعلام کاندیداتوری خود برای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مدت زمانی است که در محافل و مجالس مختلف سخن از حضور بنده در انتخابات مجلس است که با احترام به افکار عمومی و ارزشمندی این اظهارنظرها بنده امروز به صراحت ‌‌اعلام می‌کنم که یکی از کاندیداهای قطعی نمایندگی دوره دهم مجلس شورای اسلامی هستم و به زودی دیدگاه‌ها و نظرات خودم را در این زمینه اعلام خواهم کرد.

وی افزود: باور دارم که افراد تلاشگر جوان و متخصص علاوه بر انجام وظیفه شغلی خود باید به جامعه و مردم و تعهدی که به آن دارند پایبند باشند و امیدوارم با حضور خود در صحنه انتخابات بتوانم زمینه مشارکت مردم حوزه انتخابیه خود را در انتخابات و در پای صندوق‌های رای فراهم کنم.

فیضی بیان کرد: هنوز با هیچ جریان و حزبی وارد مذاکره نشده‌ام و تا این لحظه به صورت مستقل قصد ورود در انتخابات را دارم و قطعا مفصل‌تر در این زمینه ‌دیدگاهم را مطرح خواهم کرد.

‌به دنبال اعلام کاندیداتوری بدری شهردار اردبیل، این دومین عضو شورای شهر اردبیل است که پس از حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری برای حضور در انتخابات به صورت رسمی اعلام آمادگی کرده ‌‌است. (فارس)

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "کاندیداتوری خود را برای انتخابات مجلس دهم اعلام می‌کنم"

#1 Comment By غریب منوچهری On 2015/05/19 @ 5:10 ق.ظ

آقای دکتر فیضی از دلسوزان و جوانان پرانرژی هستند که در شورای شهر اردبیل نقطه اتکای علمی شورا بودند. وجود چنین افرادی در مجلس برای منطقه نقطه قوت خواهدبود.