امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 30th, 2017 7:26 | کد خبر : 21536 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کارگران و بسیج کارگری نقش کلیدی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

فرماندار شهرستان مرزی پارس آبادمغان گفت: کارگران زحمتکش و تلاشگر و بسیج جامعه کارگری نقش محوری و کلیدی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و رشد و بالندگی کشور دارند.

محسن آزادی/ مغانه آنلاین_ اکبر صمدی امروز یکشنبه در آئین گرامیدشت هفته بسیج کارگری در کشت و صنعت مغان،  با قدردانی از فعالیت و زحمات کلیه کارکنان این شرکت در عرصه کار و تولید اظهار کرد: امروز تلاش و کوشش مضاعف در پیشرفت کشاورزی و صنعت کشور از اهمیت بالایی برخوردار است لذا بر همه ما تکلیف است که در این مسیر مهم گام های بلند و استواری برداریم.

شهریار نگاهی عضو هیئت مدیره ومعاون اداری ،مالی و بازرگانی کشت و صنعت مغان نیز در این مراسم بابیان اینکه کارکنان این بنگاه اقتصادی کشور به صورت بسیج وار و ایثارگرانه شبانه روز در تلاش هستند گفت: بسیج یک حرکت خودجوش مردمی است که در تمام عرصه های کشور با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری حضوری فعال و پر شور دارد.

وی در ادامه بابیان اینکه سال گذشته بیش از ۶۰۰میلیارد ریال برای حقوق کارکنان و گارگران شرکت پرداخت شده است افزود: بایستی امسال با تلاش و کوشش شبانه روزی  نظام بهره‌وری را در کشت و صنعت مغان افزایش دهیم تا با فناوری‌های جدید و کشت و زرع نوین بتوانیم به اهدافمان رسیده و  با اشتغالزایی برای جوانان جویای کار منطقه وسرمایه گذاری های کلان در بخش های مختلف شرکت بتوانیم امرار معاش  جمعیت ساکن در منطقه را به شکل مطلوب تأمین کنیم.

شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پارس‌آباد با داشتن اراضی وسیع‌ کشاورزی، دو هزار و ۶۰۰ هکتار باغات میوه، مجتمع بزرگ دامپروری، کارخانه قند، کارخانه لبنیات، کارخانه فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت‌های منحصر به فرد کشور محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات