امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 20th, 2013 12:15 | کد خبر : 733 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کارگاه داستان نویسی در پارس آباد برگزار شد

غریب منوچهری/ مغانه- کارگاه یکروزه داستان نویسی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی پارس آباد برگزار شد. به گزارش خبرنگار ما، در این کارگاه که با هدف بررسی آثار نویسندگان منطقه در زمینه داستان کوتاه برگزار شد، آثار تعدادی از هنرمندان منطقه با محوریت اجتماعی و موضوعات آزاد مورد بررسی قرار […]

IMAGE634180694609218750

غریب منوچهری/ مغانه- کارگاه یکروزه داستان نویسی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی پارس آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، در این کارگاه که با هدف بررسی آثار نویسندگان منطقه در زمینه داستان کوتاه برگزار شد، آثار تعدادی از هنرمندان منطقه با محوریت اجتماعی و موضوعات آزاد مورد بررسی قرار گرفت.

این کارگاه با استقبال خوب نویسندگان منطقه رو به رو شد و در آن علاوه بر جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به داستان نویسی، ساسان ناطق رئیس حوزه هنری اردبیل و از استادان برجسته استان اردبیل در زمینه داستان نویسی، به عنوان مدرس و منتقد نیز حضور داشت.

بر اساس این گزارش، کارگاه داستان نویسی هر ماه به همت انجمن داستان کوتاه موسسه مغان هنر و با همکاری حوزه هنری اردبیل و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی  پارس آباد برگزار می شود.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات