- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

کارگاه تولید ملزومات آشپزخانه در پارس آبادمغان راه اندازی شد

SONY DSC

به گزارش مغانه ، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت روز سه شنبه در آیین بهره برداری از این طرح گفت: این کارگاه در زمینی به مساحت 135متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده است.

تقی آزاد عسکر خانلو، با بیان اینکه برای تجهز و راه اندازی این کارگاه تولیدی یک میلیارد و 500میلیون ریال صرف شده، افزود: با افتتاح این طرح برای 12نفر به صورت مستقیم و 50نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

وی، با اعلام اینکه برای تجهیز و راه اندازی این کارگاه، ریالی از تسهیلات بانکی استفاده نشده است، گفت: مالک این کارگاه در حال حاضر برای توسعه و خرید مواد اولیه و دستگاه “پانچ” با کمبود نقدینگی مواجه است که انتظار می رود بانک ها با اعطای تسهیلات بانکی ارزان قیمت، این مشکل را برطرف کنند.

فرماندار پارس آباد نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: طرح هایی که به اشتغالزایی جویندگان کار، افزایش تولید و بهبود اوضاع اقتصادی منطقه و کشور کمک کند از حمایت و پشتیبانی دولت بهره مند خواهد شد.

ایرج بیگدلو، به سیاست و برنامه های دولت تدبیر و امید از سرمایه گذاران اشاره و بیان کرد: پارس آبادمغان دربحث سرمایه گذاری، به خصوص در زمینه ی صنایع تبدیلی و تکمیلی و صنایع وابسته به کشاورزی قابلیت ها و ظرفیت های بسیار بالایی دارد.