- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

کارگاه تولید مصالح شهرداری پارس آباد به بهره برداری رسید+تصاویر

احمد داداشی با بیان اینکه شهرداری پارس آباد تا امروز به علت نداشتن کارگاه تولید مصالح، ماهانه به طور متوسط 500میلیون ریال برای خرید و تامین مصالح خام هزینه می کرد که این کارگاه قادر است علاوه بر تامین 100درصد نیاز کارخانه آسفالت شهرداری به مواد اولیه، بخش زیادی از مصالح مورد نیاز دستگاه های دولتی منطقه را تولید و تامین کند.

وی، اظهار کرد: ادارات و نهادهای دولتی از این پس می توانند مصالح لازم برای اجرای طرح های عمرانی و کارهای بتنی و ساختمانی را با قیمت مناسب و تخفیف ویژه از این کارگاه تهیه کنند.

به گفته وی، با افتتاح خط تولید مصالح، علاوه بر کاهش هزینه های شهرداری و افزایش میزان تولید کارخانه آسفالت شهرداری، روند اجرای پروژه های عمران شهری و بهبود وضعیت خیابان ها و معابر عمومی شهر پارس آباد نیز شتاب می گیرد.

او، با اعلام اینکه مجموعه شورای شهر و شهرداری برای رفع مشکلات و نیازها و تحول سیمای شهر، کمر همت بسته است، ادامه داد: با راه اندازی این طرح مهم، بدون شک شاهد رونق فعالیت های عمران شهرداری خواهیم بود.

داداشی، با بیان اینکه اگر حمایت ها، تلاش ها و همکاری های تنگاتنگ اعضای شورای اسلامی شهر نبود از این کارگاه نیز خبری نبود، از زحمات و خدمات رئیس و دیگر اعضای شورای شهر در این راستا قدردانی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد نیز، راه اندازی خط تولید مصالح شهرداری پارس آباد در عمران و آبادانی منطقه و کاهش چشمگیر هزینه های شهرداری بسیار موثر دانست و گفت: تکمیل و افتتاح تمامی پروژه ها و طرح ها اعم از عمرانی، اقتصادی، صنعتی و تولیدی و … از برکات و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.

سرگرد عباس نوظهور با بیان اینکه، امنیت و سلامتی دو نعمت بزرگ الهی است ، افزود: به برکت خون شهدا، رشادت ها و جانفشانی های ایثارگران و صبر و بردباری خانواده های شهدا، درایت حکیمانه رهبری، اقتدار روز افزون نیروهای مسلح، امنیت پایدار در ایران اسلامی حاکم شده است.

وی، تلاش برای توسعه و پیشرفت کشور را وظیفه آحاد جامعه دانست و اظهار کرد: با سعی و کوشش مسوولان دلسور نظام و پشتیبانی و حمایت های بی دریغ مردم، ایران اسلامی در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته است.

به گزارش مغانه، در مراسم افتتاح کارگاه تولید مصالح شهرداری پارس آباد، علاوه بر اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مسوولان ادارات و نهادهای دولتی این شهرستان حضور داشتند.

۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۰۴۰۰۶ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۰۴۰۳۹ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۰۴۰۴۹ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۰۴۱۰۴ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۰۴۱۲۷ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۰۴۱۵۳ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۰۴۲۵۸ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۰۵۲۴۷ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۱۱۵۲۰ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۱۱۵۳۵ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۱۱۵۴۹ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۱۱۵۵۸ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۱۱۶۱۳ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۱۱۶۲۷ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۱۱۶۳۴ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۱۱۶۴۴ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۱۱۸۱۷ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۱۱۸۲۷ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۱۲۰۵۴ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۱۲۰۵۷ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۱۲۲۳۳ ۲۰۱۴۰۹۲۳_۱۱۲۳۳۵ IMG_0044 IMG_0046 IMG_0048