امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 18th, 2014 8:38 | کد خبر : 2954 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

کارگاه آموزش تخصصی جست و جو و نجات در سیلاب در پارس آباد آغاز به کار کرد

به همت جمعیت هلال احمر پارس آباد، کارگاه آموزش تخصصی جست و جو و نجات در سیلاب و آب های خروشان در این شهرستان شروع به کار کرد. به گزارش روز سه شنبه مغانه، رئیس جمعیت هلال احمر پارس آباد در آیین برگزاری این دوروه آموزشی گفت: پارس آباد به لحاظ قرار گرفتن در کنار […]

8273

به همت جمعیت هلال احمر پارس آباد، کارگاه آموزش تخصصی جست و جو و نجات در سیلاب و آب های خروشان در این شهرستان شروع به کار کرد.

به گزارش روز سه شنبه مغانه، رئیس جمعیت هلال احمر پارس آباد در آیین برگزاری این دوروه آموزشی گفت: پارس آباد به لحاظ قرار گرفتن در کنار رودخانه ارس و داشتن کانال های متعدد آبرسانی و دریاچه، از حادثه خیزترین مناطق استان و کشور در زمینه حوادث مربوط به سیلاب و غرق شدگی است.

پرویز حیدری، ارتقای علمی و عملی مهارت امدادگران هلال احمر، ارائه خدمات امداد نجات به شهروندان و مسافران را از اهداف برگزاری این دوره آموزشی اعلاک کرد و افزود: این کارگاه با حضور 25نفر از فراگیران و نیورهای امدادی هلال احمر، به صورت کارگاهی و تئوری و به مدت شش روز در آب های کشت و صنعت و دامپروری مغان برگزار می شود.

وی، با بیان اینکه سالانه تعداد زیادی از شهروندان و مسافران در آب های این شهرستان غرق می شوند، ادامه داد: برگزاری چنین دوره هایی در کاهش آمار غرق شدگان و نجات افراد گرفتار در سیلاب بسیار موثر است.

اخبار مرتبط

نظرات