- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

چهار طرح عمرانی ورزشی در پارس آبادمغان به بهره برداری رسید

IMG_8321

همزمان با هفته دفاع مقدس، با حضور استاندار اردبیل چهار طرح ورزشی، عمرانی و آموزشی امروز /چهارشنبه/ در پارس آباد افتتاح شد.

به گزارش مغانه، این پروژه ها شامل، مدرسه 6کلاسه علم و ایمان در شهرک پارس، یک جایگاه سی ان جی در نزدیکی روستای اولتان در محور ارتباطی پارس آباد – سربند، سالن ورزشی 9دی اصلاندوز و سالن ورزشی چند منظوره روستای برّان است که برای اجرا و تکمیل آن ها در مجموع 23میلیارد و 200میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

استاندار اردبیل در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: ایران اسلامی با وجود توطئه ها و ترفندهای دشمنان، در مسیر اقتدار و پیشرفت قرار دارد.

اکبر نیکزاد، هفته دفاع مقدس را فرصت مغتنمی برای تبیین و بازگویی رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان، جانبازان و شهداء دانست و افزود: همه ما موظف هستیم، پیام ها و اهداف این عزیزان را به نسل های آینده منتقل کنیم.

وی، به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره و بیان کرد: پیشرفت، امنیت و اقتدار کشور را مدیون و مرهون جانبازان، آزادگان، ایثارگران و شهداء هستیم.

استاندار اردبیل، در سفر به پارس آباد همچنین با خانواده های شهید عیسی قبادی و جانباز متوفی علی عشقی در روستای اولتان دیدار و از آنان دلجویی کرد.