- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

چهار توزیع کننده مواد مخدر در پارس آبادمغان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی پارس آباد گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، چهار نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش مغانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ الیاس دلیر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان همچنین موفق شدند از توزیع کنندگان، مقادیر قابل توجهی شیشه، هروئین و تریاک را کشف و ضبط کنند.

وی، ادامه داد: در راستای این طرح، نه نفر استعمال کننده مواد مخدر دو واحد مسکونی جمع آوری شدند.

وی، از کشف افزون بر 30طاقه انواع پارچه خارجی قاچاق در این منطقه خبر داد و گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پارس آباد، به دنبال وصول گزارشات مردمی مبنی بر توزیع پارچه خارجی قاچاق توسط راننده یک دستگاه خودروی پژو در مقابل بازارچه شهید تیمورپور، اکیپی از ماموران بلافاصله به محل اعزام و موفق به کشف پارچه های قاچاق و دستگیری راننده و توقیف خودور شدند.

وی از شهروندان خواست به محض مشاهده هر گونه موارد مشکوک، با مرکز فوریت های ۱۱۰ تماس حاصل و هر گونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر خود از عملکرد پلیس را از طریق سامانه ۱۹۷ اعلام کنند.
دلیر ادامه داد: افرادی که به دلایل مختلف قادر به برقراری تماس با ۱۱۰نیستند می توانند اخبار مرتبط با مواد مخدر، لانه های فساد و امنیتی و اطلاعاتی و نیز انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه پیام کوتاه شماره ۳۰۰۰۵۱۱۱۰ مطرح نمایند.