امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 28th, 2014 7:13 | کد خبر : 7376 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پیکر مطهر دو شهید گمنام در شهر جعفرآباد تشییع شد

پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در سومین روز از ماه محرم در میان حزن و اندوه مردم شهید پرور شهر جعفرآباد بیله سوار تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش مغانه،آیین تشییع پیکر پاک دو تن از لاله های سرخ سرزمین خون و شهادت همزمان با سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) که پس از 31 سال توسط کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شدند،امروز بر دوش مردم شهید پرور بخش جعفرآباد تشییع شدند.

این شهدای گمنام که به ترتیب 28 و 25 ساله بودند در عملیات خیبر و منطقه جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که پیکرهای پاک آنان پس از عبور از شهرها و روستاهای کنار جاده و در میان حزن و اندوه استقبال کنندگان از ورودی شهر جعفرآباد بر روی دستان مردم و مسئولان و بر فراز پارک فدک این شهر به خاک سپرده شدند.

حضور جوانان بویژه بسیجیان، بانوان و قشرهای مختلف مردم به همراه مسئولان در این آیین نشان از دلبستگی و قدردانی مردم این دیار از شهدای جنگ تحمیلی دارد که بر این باوراند امنیت و آرامش امروزشان مدیون این شهداست.

ذکی الله خوشبخت” نماینده کمیته تحقیق و تفحص اداره‌ کل نیروهای مسلح در استان اردبیل در این مراسم شهدا را سند افتخار و سرفرازی ملت ایران دانسته و بر ترویج فرهنگ ایثار و پایداری در جامعه تاکید کرد.

وی با قدردانی از استقبال گرم مسئولان و آحاد مردم شهیدپرور شهرستان بیله سوار و بخش جعفرآباد اظهار کرد:حضور شهدای گمنام افتخاری بزرگ برای این منطقه شهید پرور و ولایتمداراست و مردم امروز با تشییع باشکوه پیکر شهدا یکبار دیگر با آرمان های این عزیزان تجدید میثاق کردند.

این مسئول اقتدار، افتخار، عزت و عظمت ایران اسلامی را مرهون جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا در دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد:شهدای ما بی‌ادعا اما دلاورانه در هشت سال دفاع مقدس توانستند برای این مرز و بوم عزت و افتخار بیافرینند و امروز کشور ما اگر توانسته در بالاترین سطح عظمت قرار گیرد در سایه خون این شهداست.(بیله سوار)

نظرات