امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 2nd, 2017 1:33 | کد خبر : 21008 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پیکرمطهر شهید گمنام در پارس آباد مغان آرام گرفت+ تصاویر

همزمان با سالروز شهادت دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر پاک و معطر یکی از شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان پارس آباد به خاک سپرده شد.

به گزارش روز پنجشنبه مغانه آنلاین، پیکر این شهید تازه تفحص شده، قبل از ظهر امروز از مقابل مصلی به سمت دانشگاه آزاد اسلامی تشییع و پس از اقامه نماز و اجرای مداحی و نوحه خوانی و قرائت پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور در محل محوطه این دانشگاه تدفین شد.

در آیین باشکوه تشییع این شهید والامقام  جمع کثیری از اقشار مختلف مردم ، مسوولان و خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان پارس آباد ، نماینده کمیته تحقیق و تفحص شهدا در استان اردبیل، حجت الاسلام واحدی زاده مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد اسلامی اردبیل، دکتر شامل رئیس دانشگاه های آزاد اسلامی استان اردبیل نیز شرکت داشتند.

پیکر نورانی این شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس عصر دیروز چهارشنبه پس از عبور از اردبیل-فخرآباد- مرادلو، قره آغاج، زیوه، آقامحمد بیگلو، بران ،اسلام آباد، اولتان و ابراهیم آباد با استقبال پرشور هزاران نفر از مسوولان و اقشار مختلف مردم شهید پرور منطقه وارد این شهرستان شد و آیین معنوی وداع با شهید با شرکت انبوه مردم در مصلی امام خمینی (ره)پارس اباد برگزار گردید.

این شهید گمنام دوران دفاع مقدس ۲۵ ساله بوده و در سال ۱۳۶۵ در عملیات غرور آفرین کربلای ۴ به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

با تشییع و تدفین این شهید گمنام، تعداد شهدای گمنام خاکسپاری شده در شهرستان مرزی و ولایت مدار پارس آبادمغان به شش شهید رسید.

اخبار مرتبط

نظرات