- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

پیش بینی ۲۵۴صندوق اخذ رای در پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز

جمشید کریمی / مغانه آنلاین- عدالت حاجی پور عصر امروز سه شنبه در دوره آموزشی مجریان انتخابات این شهرستان افزود: از مجموع شعب اخذ رای،۱۶۵ شعبه ثابت و ۸۹  شعبه سیار است.

وی از آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در این حوزه انتخابیه خبر داد و افزود: بیش از سه هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه  مشارکت می کنند.

نماینده دولت در شهرستان با تاکید بر صیانت از آراء مردم به عنوان حق‌الناس اظهار کرد : همه باید مراقبت کنند تا در حوزه اجرا و نظارت با رعایت اصل بی طرفی و قانونی عمل شود.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان های پارس آباد،بیله سوار و اصلاندوز با بیان اینکه تمام اقلام انتخاباتی تامین شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد، تصریح کرد: وظیفه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای ، مدیریت دقیق و قانونی می باشد چرا که انتخاب نماینده با مردم است و وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم می باشد.

وی از تجهیز شعب اخذ رای به دستگاه احراز هویت خبر داد و گفت: در انخابات دوم اسفند، حدود ۲۵درصد فرایند اخذ رای در این حوزه انتخابیه به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، در حوزه انتخابیه شهرستان های پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار تعداد ۱۷۳هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

رئیس هیات نظارت پارس آباد نیز گفت: اگر ناظران و عوامل برگزاری انتخابات مستقر در شعب اخذ رای، اصل بی طرفی را رعایت نکنند به عنوان متخلف به دستگاه قضا معرفی خواهند شد.

شهرام جعفرپور افزود: حضور کاندیداها در روز رای گیری در شعب اخذ رای ممنوع است و داوطلبان نمایندگی فقط یک بار، آن هم برای رای دادن می توانند در یکی از شعبه های رای گیری حاضر شوند.