امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 2nd, 2017 5:24 | کد خبر : 21049 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پیروی از ولایت فقیه مهم ترین هدف شهدا بود

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: اطاعت و پیروی از ولایت فقیه و عمل به تکلیف و مقاومت در برابر دشمنان مهم ترین هدف شهدا بود.

به گزارش مغانه آنلاین، حجت الاسلام واحدی زاده روز پنجشنبه در آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهدای گمنام دفاع مقدس در پارس آباد افزود: شهدای بزرگوار به عنوان مظهر تامه ولایت الهی ، برای احیای راه ولایت فداکاری و جانفشانی کردند.

وی اظهار کرد: انسان زمانی می تواند در مسیر رشد و تعالی واقعی قرار گیرد و به اهداف عالیه و سعادت دنیا و آخرت نایل شود که مطیع ولایت فقیه باشد.

امام جمعه پارس آباد نیز با بیان اینکه  شهدا ایثار، شجاعت، اخلاص و ایمان را معنی کردند، گفت: شهدا به وظایف خود به درستی عمل کردند و اکنون نوبت ماست که تکالیف و مسوولیت های خود را به نحو احسن انجام دهیم.

حجت الاسلام سید سعید رشادی با اشاره به وظایف سنگین دانشجویان در صیانت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی افزود: دانشجویان نخواهند گذاشت دشمنان به ایمان و اعتقادات جوانان این مرز و بوم نفوذ کنند.

وی ادامه داد: جوانان و دانشجویان نخواهند گذاشت پرچمی که دست شهدا با عزت و افتخار به اهتزاز درآمده بر زمین بیفتد.

وی ادامه داد: دانشجویان با حرکت توفنده و پیروی واقعی از ولایت فقیه، از ایمان و وطن و حجاب دفاع می کنند و عزت و اقتداری را که شهدا آفریده اند ادامه خواهند.

وی با اشاره به برکات خون پاک شهدا ، اظهار کرد: مزار شهید گمنامی که امروز در محل دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد تدفین می شود بدون شک یک درس و پیام واقعی برای دانشجویان خواهد بود.

وی از عموم مردم، اعضای شورای تامین شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی، فرماندار و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد و خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان به خاطر حضور پرشور در ایین استقبال، وداعف تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس تشکر و قدردانی کرد.

نماینده کمیته تحقیق و تفحص شهدا در استان اردبیل نیز گفت : شهدا با خود وحدت و انسجام و یکپارچگی را می آورند وهمواره مارا به حضورفعال درصحنه های مختلف وساختن کشور دعوت می کنند.

زکی اله خوشبخت خطاب به رئیس ، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد پارس آباد گفت: این شهید گمنام امانت دائمی بزرگی برای شماست از این رو آنگونه که در شان شهدای والامقام است باید از این شهید گرانقدر تکریم و تجلیل کنید.

اخبار مرتبط

نظرات