امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : فوریه 11th, 2015 9:37 | کد خبر : 9228 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پیرمؤذن: فرماندار گرمی ماند چون فامیل نماینده است

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: فرماندار گرمی به دلیل آنکه از بستگان موسوی نماینده این شهرستان است در سمت خود باقی مانده است.

به گزارش مغانه، کمال‌الدین پیرموذن پیش از ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران در اردبیل گفت: اینکه شورای اصلاح‌طلبان بنده و یا گزینه دیگر را مطرح کرده و می‌خواهند از وی حمایت کنند برای بنده مهم نیست چراکه بنده خود مستقل در انتخابات حاضر خواهم شد هر چند که به همراهی با دولت و اعتدال نظر مساعد دارم و در نشست اخیر اصلاح‌طلبان نیز مورد حمایت برخی از احزاب و گروه‌ها قرار گرفتم.

نمایندگان ۵ تا ۷,۵ میلیون تومان از رحیمی پول گرفته‌اند
دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل با اشاره به ضرورت انتشار اسامی نمایندگان مجلس هفتم و هشتم که از رحیمی پول گرفته‌اند، افزود: انتشار اسامی این افراد قطعا به افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد بیشتر به نظام کمک خواهد کرد.
پیرموذن تصریح کرد: رحیمی در ۲ مرحله به نمایندگان مجلس پول داده که در مرحله اول در مجلس هفتم پنج تا ۷,۵ میلیون تومان به هر یک از نمایندگان که تعدادشان دقیق مشخص نیست اعطا شده و در مرحله دوم شخصی به نام ابدالی و همچنین باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با رقم ۸۰۰ میلیون تومان در اختیار نمایندگان قرار گرفته است.

تهدید بنده را تطمیع می‌کردند
نماینده مردم اردبیل، ‌نیر، ‌نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد حضور خود در انتخابات مجلس نهم نیز گفت: تنها حزبی که از بنده حمایت کرد مردم‌سالاری بود وگرنه بنده مستقل در انتخابات حضور پیدا کرده و موفق به کسب آرای مردمی شدم.
پیرموذن ادامه داد: به جای تهدید بنده را در اوایل تطمیع می‌کردند اما به هیچ‌کس نه تنها باجی ندادم بلکه با پایبندی به اصول قانون اساسی سعی کردم از حق مردم دفاع کنم هر چند که گرایش فکری من اصلاح‌طلبی است.
وی عنوان کرد: اظهارات مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در روزهای گذشته در مورد گردنه حیران از روی توهم بوده و به نظر می‌رسد یک جنگ زرگری بین استان‌های اردبیل و گیلان آغاز شده است.

فرماندار گرمی ماند چون فامیل نماینده است
دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل در مورد ابقای فرماندار گرمی در سمت خود در دولت تدبیر و امید گفت: فرماندار گرمی به دلیل آنکه از بستگان موسوی نماینده این شهرستان است در سمت خود باقی مانده و جابجایی فرمانداران نیز از وظایف استاندار است که باید خود او جوابگو باشد.

از حذف یارانه متمولین حمایت می‌کنیم
پیرموذن در مورد حذف یارانه افراد پردرآمد جامعه نیز افزود: باید این کار زودتر از این انجام می‌شد و دولت و مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفته تا یارانه افرادی که بیش از ۲,۵ میلیون تومان ماهانه درآمد دارند یارانه ماهیانه آن‌ها را قطع کند.
وی تصریح کرد: قرار است از این محل به واحدهای تولیدی که با مشکل نقدینگی روبه‌رو هستند کمک شود.
نماینده مردم اردبیل، ‌نیر، ‌نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد اختلاف نظر نمایندگان استان و آغاز این اختلافات یادآور شد: از اول عرصه را بر نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار در قضیه رای مجلس به آغاز به کار این نماینده تنگ کردند سپس با ایجاد اختلاف و دامن زدن به آن با نماینده خلخال و کوثر و مشگین‌شهر سعی شد تا بر دامنه اختلافات نماینده استان اردبیل افزوده شود و به تدریج عرصه برای دیگر نمایندگان سخت شد و بنده به صراحت اعلام می‌کنم که عامل این اختلافات خودبرتر‌بینی تعدادی از نمایندگان بوده که البته گرایش فکری و اختلاف جناحی نیز در این مسئله بدون علت نبوده است.

منبع :فارس

اخبار مرتبط

نظرات