امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 14th, 2014 5:45 | کد خبر : 7717 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پیام حلالیت و قدردانی ایرج بیگدلو فرماندار قبلی از مردم پارس آبادمغان

ایرج بیگدلو فرماندار قبلی پارس آباد، طی پیامی ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت ها و عملکردهای فرمانداری در شش ماه گذشته و کارهای نکرده ، از مردم این شهرستان قدردانی و خداحافظی و طلب حلالیت کرد. متن این پیام که نسخه ای از آن به دفتر نشریه مغانه نمابر شده و قرار است در نماز عبادی و سیاسی جمعه امروز قرائت شود، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و نثار درود بی کران به ارواح پاک و طیبه شهدای انقلاب اسلامی، امام شهدا و آرزوی صحت، سلامت و امنیت و عافیت مقام عظمای ولایت و آرزوی توفیق برای جمیع صحابه دولت تدبیر و امید و ادای احترام به محضر خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، و آزادگان سرافراز، عرض سلام و ادب و احترام محضر مردم شریف، غیرتمند و قدرشناس پارس آباد، خاصه مومنین و مومنات، خواهران و برداران عزیز نمازگزار و عرض سلام ویژه به محضر بزرگان و ریش سفیدان و سلسله جلیلیه روحانیت، خاصه اندیشمند فرزانه، امام جمعه محبوب و دوست داشتنی شهرستان حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای علوی و امام جمعه موقت شهرستان حاج آقای اسدی و حاج آقا اسدزاده امام جمعه اصلاندوز.

خداوند را شاکر و سپاسگزارم که برهه ای از زندگی این حقیر را در خطه ای از ایران اسلامی قرارداد که مردمان آن دیار، مردمانی مهربان، فهیم و از همه باارزش تر، قدردان و قدرشناس بودند. خداوند را شاکر و سپاسگزارم که شش ماه مدال نوکری مردمی را بر گردن من انداخت که الگوی شرافت و غیرت و مردانگی بودند. خواهران و برادران بسیار عزیزم! هرچند که افتخار خدمتگزاری در نظام حاکمیت اسلامی را افتخاری بس عظیم وسترگ می دانم اما رضایتمندی مردم برایم بسیار با ارزش تر از پست فرمانداری و حتی پست های بالاتر از آن بوده و همواره خودم را نوکر ملت دانسته و رضایت خداوند را در رضایت مردم جست و جو کرده ام. ضرورت وجود امنیت را برای مردم و نوامیس آنان برتر و بالاتر از نان شب می دانم و همواره در راه ایجاد امنیت از هیچ تلاشی فروگذار ننموده و نخواهم نمود تا حدی که اگر 10 بار دیگر فرماندار شده و عزل شوم با فعالیت هیچ قلیان سرایی موافقت نخواهم کرد.

مغان جان من است و از جان نیز خوشتر می دارم چون مردم آن را قدرشناس و قدردان دیدم پس از جوانمردی به دور است که از مغان و به ویژه پارس آباد روی برگردانم. اما راضیم به رضای خدا، اکنون که اراده و مشیت الهی بر کناره گیری من از نوکری و خدمتگزاری این مردم شریف استوار گردیده است لازم دانستم ضمن طلب حلالیت به واسطه کم کاری ها و کوتاهی هایم، از میان اقدامات و عملکرد های متعدد تنها به یک مورد آنها که پارس آباد را متحول خواهد نمود اشاره کرده و به تعدادی از نکرده ها و آرزوهایی که برای پارس آباد داشته بپردازم.

در خصوص الحاق پارس آباد به منطقه آزاد تجاری ارس به استحضار می رسانم که به فضل الهی زحمات نماینده محترم شما در مجلس شورای اسلامی، زحمات استاندار محترم، حمایت های قاطع امامان جمعه اردبیل و پارس آباد و بالاخص زحمات فرزندان و برداران شما در فرمانداری بالاخره نتیجه داد و روز گذشته (پنجشنبه 22/8/93) در جلسه مجمع عمومی منطقه آزاد تجاری ارس این الحاقیه تصویب شد . مطابق این مصوبه 2600هکتار از اراضی شهر پارس آباد، 100هکتار از اراضی بخش اصلاندوز، 100هکتار از اراضی شهرستان بیله سوار و 500هکتار از اراضی شهرستان گرمی به منطقه آزاد تجرای ارس الحاق شد.

لازم به ذکر است که حضور شخص استاندار محترم در جلسه روز گذشته در تصویب این مصوبه، بسیار پرارزش و حائز اهمیت بوده است. این دستاورد بزرگ را به مردم شریف شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و خداوند منان را شاکر و سپاسگزارم که نزد شما عزیزان متهم به بدعهدی نشدم چرا که اگر عزیزان نمازگزار به خاطر داشته باشند درهمین مکان و پشت هیمن تریبون با شما عزیزان عهد بسته بودیم که که در رسیدن به این مقصود از هیچ تلاش و کوششی دریغ ننمائیم و این فضل الهی بود که در آخرین روزی که از محضر شما مرخص می شدم این مصوبه تصویب شد تا ذره ای از تلخی دوری از شما را درکام من شیرین گرداند. این وعده الهی است که اگر اعمال ما به قصد قربت الی الله باشد خودش نتیجه کار را تضمین نموده است.

خدا را گواه می گیرم و به همین مکان مقدس سوگند یاد می کنم که پس از این مصوبه از خوشخالی گریه کردم در حالیکه همه شما می دانید من در پارس آباد هیچ کس و کاری ندارم و هیچ ملک و زمینی ندارم و هیچ مدالی در این خصوص به من نمی دهند اما ببخشید عرایضم را اصلاح می کنم تمام کس وکار من شما خواهران و برداران دینی و متدین من هستید و مدالم را نیز از خدا خواهم گرفت چون با او معامله کرده ام آرزوی من، رسیدن شما به آن چیزی است که شایسته آن هستید. پارس آباد عزیز باید به آنچه که لیاقت دارد برسد والله که به این مطلب ایمان و اعتقاد دارم و انشاالله اینگونه نیز خواهد شد.

و اما نکرده ها و آرزوهایم برای پارس آباد:

-دوست داشتم تابلوی منطقه آزاد تجاری را خودم درپارس آباد نصب کنم اما نشد.

-دوست داشتم شاهد اجرای عملیات عمرانی 4خطه کردن جاده ارتباطی پارس آباد به اردبیل را شاهد باشم و مردم را از این قتلگاه نجات دهم، اما نشد.

-دوست داشتم در کنار مردم شریف اصلاندوز و امام جمعه محترم آن بخش تابلوی بخشداری اصلاندوز را برداشته و به جای آن تابلوی فرمانداری اصلاندوز را نصب می کردم و اصلاندوز شهرستان شود، اما نشد.

-دوست داشتم کنار مرز را فنس کشی نمایم تا جانواران وحشی همچون گراز محصولات و دسترنج کشاورزان عزیز را به تاراج نبرند، اما نشد.

-دوست داشتم پس از سال ها، وضعیت ابقا و یا انتقال روستاهای هزار کندی، اوزون تپه 1و2، حاج حسن کندی، حاج رحیم کندی، مرتضی کندی، حلاجلار، نجف کندی، صفرلو، موسی لو، میرزازاده و صادقی لو وارد فاز عملیاتی اجرا می شود، اما با عرض پوزش و طلب حلیت از اهالی شریف و صبور این روستاها، نشد.

– دوست داشتم به دستبوسی تمام خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان عزیز در سطح شهرستان می رفتم و به مقام شامخ آنان ادای احترام می کردم، اما نشد.

– دوست داشتم در جهت تقویت کانون های قرآنی، بنیاد مهدویت و دیگر مجموعه های ارزشی و فرهنگی اقداماتی انجام بدهم، اما نشد.

– از اهالی روستاهای طومار سعید و طومار جمشید شرمنده ام که علیرغم 2مرتبه قول مساعد مدیرعامل محترم کشت و صنعت در حضور استاندار مبنی بر تحویل اراضی آنان، متاسفانه به دلیل عدم همکاری کشت و صنعت انجام نشد.

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

نوکر و خدمتگزار مردم قدرشناس و فهیم شهرستان پارس آباد

                 ایرج بیگدلو

                23/8/93

IMG_00031 IMG_00061


 

اخبار مرتبط

نظرات

رحمانی

آقای بیگدلو در این مدت کوتاه، کارهای بزرگی انجام دادند. من مسئله الحاق پارس آباد به منطقه آزاد ارس را از رسانه ها رصد می کردم. به جرات می توانم بگویم اگر این بزرگوار فرماندار پارس آباد نبود از الحاق پارس آباد و اصلاندوز و حتی گرمی و بیله سوار به منطقه آزاد ارس خبری نبود. برای آقای ایرج بیگدلو هر کجا هستند که بدون شک منشا تحول و خدمات همانجا خواهند بود از صمیم قلب از ایزد منان آرزوی استمرار توفیقاتشان را دارم. مطمئنم مردم قدرشناس دشت مغان به خصوص مردم خونگرم پارس آباد خدمات و زحمات این مرد بزرگ و توانمند و مخلص را فراموش نخواهند و اخلاق نیک و جوانمردی و لیاقت و شایستگی وی را سینه به سینه به نسل های بعدی منتقل خواهند کرد.

شهروندوان آگاه

“مرد نکونام نمیرد هرگز”
جناب مهندس بیگدلو اگر خواننده این کامنت باشید مطمئن باشید خاطر شما در دلهایمان سالهای سال باقی خواهد ماند.

ناشناس

تشکرتشکرتشکر تشکر

احسان صولت

بانام و یادخداوند مهربان که جز او هیچ کس عدالت را رعایت نکرد…با سلام خدمت تنها فرماندارلایق پارس اباد اقای بیگدیلو .به خاطر بسپار پارساباد مغان فراموشت نخواهد کرد فرزند مغان نبودی از فرزند نزدیکتر شدی…انان که خالصانه می ایند مردانه میروند.خدانگهدات باشد قهرمان

ایدین ارزنگی

تشکر ازفرمانداری که همیشه فرمانده قلب مردم مغان خواهد ماند

مهدوی

به اعتقاد بنده پارس آباد برای رهایی از وضعیت فعلی و پیشرفت و توسعه نیازمند افرادی همچون ایرج بیگدلو است. نخبگان، افراد تاثیرگذار، ریش سفیدان و معتمدان و سران طوایف، کارشناسان و فرهنگیان، دانشگاهیان و خلاصه همه کسانی که دلشان برای این خطه می تپد، باید از هم اکنون دست بکار شوند و با مذاکره و گفت و گو با بیگدلو ، وی را برای کاندیداتوری برای انتخابات مجلس آینده از حوزه انتخابیه پارس اباد و بیله سوار راضی کنند. مطمئناً اگر ایشان کاندیدای نمایندگی شوند در اولین مرحله و با رای بالایی راهی مجلس می شوند. باور کنید پارس آباد تنها چنین افراد شایسته و متعهد و مخلص از این وضعیت نجات می دهند. از همشهریانم درخواست می کنم نظرات خود را در خصوص پیشنهاد بنده مطرح نمایند.

سلامی

نمی دانم از شنیدن این خبر نارحات شوم یا خوشحال. خوشحال از این بابت که بالاخره یکی از مطالبات اساسی و اولین خواسته مردم پارس آباد در سفر ریاست جمهوری محقق شد و ناراحت به این خاطر که در حالی طرح الحاق پارس آباد به مصوب شد که باعث و بانی اصلی آن که ایرج بیگدلو فرماندار قبلی منطقه بود به دلایل عدم حمایت که هیچ به لحاظ سیاسی کاری و شیطنت بزرگان در استانداری و عدم پشتیبانی قاطع نماینده منطقه و گهی به زین و گهی به نعل زدن های برومند، مجبور به استعفا شد تا این شهرستان محروم از نعمت این مرد بزرگ و توانمند و کاری(بیگدلو) شود. این وضعیتی که من دچارش هستم در چهره اکثریت مردم منطقه هویداست. چه خوب بود به دنبال تصویب این الحاقیه، پارس آبادی ها در حضور بیگدلو به شادی می پرداختند ولی انگار که با استعفا و رفتن وی غبار غم بر سیمای شهر و تک تک اهالی قدرشناس و نجیب آن پاشیدند. به هر حال از دور دست این مدیر لایق و بسیار توانمند را می بوسم و از خداوند قادر و توانا برای ایشان در هر کجای ایران اسلامی که هستند، آرزوی توفیق و بهروزی دارم و امیدوارم روزی با مساعد شدن اوضاع سیاسی استان و منطقه، بتوانیم دوباره از تجربیات، دانش و علم و حلم و وجود ایرج بیگدلو بهره مند شویم. انشاالله

محمد همتی

با سلام خدمت دوستان و مردم منطقه، با پیشنهاد خوب آقای مهدوی کاملاً موافقم. این شهرستان قابلیت و امکانات بالقوه زیادی دارد و تنها با روی کارآمدن ایرج بیگدلوها، پارس آباد می تواند در مسیر پیشرفت و توسعه واقعی قرار گیرد. باید از هم اکنون برای انتخابات آتی دست بکار شویم و با کنار گذاشتن قوم گرایی و طایفه بازی و جناح بازی، یک دست و یکصدا و حفظ اتحاد و و حدت برای بیگدلو (البته اگر قبول کند) فعالیت کنیم و به مجلس شورای اسلامی بفرستیم.

كارمند

با سلام بنده موافق كانديداي از خود متن وبطن حوزه انتخابيه شهرستان پارس آباد وبيله سوار هستم به جوانان خود ارج بنهيم نه به غير بومي

توحید

با سلام واحترام به مردم شریف پارس اباد و فرماندار پیشین پارس اباد اقای بیگدیلو بااینکه در این جندماه بر کرسی فرمانداری نشستن کارهای مفیدی به این منطقه نمودیید بخدا برای فردی مثل شما سمت فرمانداری کم است شما لیاقت نماینده مردم محترم پارس ابادوبیله سوار در مجلس محترم شورای اسلامی در دورههای بعدی را داریداز خداوند برای شما در هر کجاکه باشید ارزوی موفقیت می نماییم

كارمند

باسلام
مديريت محترم لطفاً نظرهارو يك طرفه ثبت نكنيد بگذاريد افكار عمومي مغان بيشتر از اين و بهتر از اين كه در استان نام نيك بجا گذاشته باشد

مهدي

با سلام
مهدوي جان
همتی جان
مصوبه الحاق منطقه آزاد تجاری مغان ربطی به مدیریت شش ماهه فرماندار سابق ندارد این مصوبه مطالبه به جد و تلاش امام جمعه و نماینده ولی فقیه محبوب استان جناب آقای دکتر وحجت الاسلام سيد حسن عاملي كه از مطالبات افکار عمومی منطقه مغان بوده به كرسي تصويب نشاندند. فرماندار سابق در مقابل امام جمعه محبوب استان و استاندار و مجمع نمایندگان جرات حرف زدن در سفر ریس جمهور و هیات دولت نداشتند این فرماندار شش ماهه چه قدرتی داشت در شورای اداری استانداری با ریس جمهور حرفی بزنداین امام جمعه بود راه آهن پارس آباد ومنطقه آزاد تجاری رو مطرح نمودند نمایندگان استان کجا بودند و فرماندارپارس آباد کجا بودند جناب آقای همتی اطلاعاتان رو بروز کنید نگذارید تنبلی چشم و سیاست و منطق شما رو احاطه کند.

جمعی از بازاریان

با سلام و خسته نباشید خدمت فرماندار سابق شهر جناب اقای بیگدیلو، از ایشان بخاطر زحمات بیشمارشان در جهت بهبود شرایط شهر تقدیر و تشکر میکنم ما همیشه ایشان رو فرماندار میدانیم و 6 ماه فعالیت ایشان جز بهترین عملکردها بوده و امید است بعد از ایشان نیز فعالیتهایشان پیگیری شود

روحی

آقا مهدی سلام-چرا اینجنین فرماندار قبلی را تخریب می کنید و خدمات شایسته ایشان را نادیده می گیرید. اگر متن پیام فوق و متن سخنرانی بیگدلو را خوانده باشید متوجه می شوید که ایشان اولاً از حمایت های قاطع امامان جمعه اردبیل و پار س آباد قدردانی کردند و در سخنرانی خود در روز تودیع و معارفه فرماندار در کمال خشوع و خضوع گفتند که کسی نباید بحث الحاق به منطقه آزاد را مصادره به نفع کند و همه را از جمله کارندان جزء و حتی آبدارچی فرمانداری را در انجام کار سهیم و شربک اعلام کردند. در ثانی ما هم دیدیم که حضرت آیت الله عاملی به شدت از طرح الحاق شمال استان به منطقه آزاد حمایت کردند و در این زمینه چند بار در خطبه های نماز جمعه صحبت کردند و در سفر ریاست جمهوری نیز سنگ تمام گذاشتند. آقای بیگدلو خود از حامیان جدی حاج آقا عاملی بود و هست و به ایشان اردات داشتند و دارند. بحث اینجاست که جرقه این کار بزرگ را آقای بیگدلو زدند و شبانه روز پیگیر قضیه بودند. لذا نباید ناسپاس و نمک نشناس باشیم و خدمات این مردم بزرگ را نادیده بگیریم . در ضمن در شورای اداری استان قرار نبود و نشد فرمانداران سخنرانی کنند و نه تنها فرماندار پارس آباد بلکه هیچکدام از فرمانداران استان در این جلسه صحبت نکردند.

روحی

خدمت این دوست عزیز که نوشته کاندیدای آینده مجلس دهم حوزه انتخابیه پارس آباد وبیله سوار از بطن و متن مردم خواهد بود باید عرض کنم آقایان فهیمی و تابش که منظور شماست کجا در بطن و متن مردم هستند اگر دیدید سلام ما را برسانید . این دو بزرگوار فقط در موسم انتخابات آفتابی می شوند . دوست عزیز «فکر نان کن که خربزه آب است». ضمناً این آقایان مشکل صلاحیت دارند و نمی توانند از سد شورای محترم نگهبان عبور کنند .

مهدي

عليكم السلام روحي جان
بنده به جنابعالي وفرماندارتان ارادت دارم من اطلاعات خودم رو نوشتم وهدفي جز اين نداشتم ميخواستم مردم وهم ولايتي مان رو روشن است روشنتر كنم

مهدي

جناب آقاي روحي مگه نماينده فغلي شما قبلاً صلاحيت داشتند شوراي نگهبان آگاه ميباشد كه چه زماني به كانديداي مورد نظر خود صلاحيت بدهد ما مسئولين بلند مرتبه رو ديديم كه شوراي نگهبان صلاحيت ندادند وبعداً با توجه به مقتضيات زمان صلاحيت دادند

ناشناس

با سلام روحي جان
آقاي تابش بيكار كه نيستند بيايند به حوزه انتخابيه مسوليت دارند يك ونيم سال به انتخابات مونده كانديدي داريم چند بار شركت كرده ولي راي نياورده و كانديدي داريم يك دور نماينده شده ا زاين حالا افتاده روستا به روستا تبليغ ميكنه اين هنر نيست اينها مسوليت ندارند ولي آقايان كه گفته شد مسئوليت دارند در نظام، منظور بنده آقاي تابش هستند كه در استان بوشهر مسئوليت دارند ونمي توانند هر روز در منطقه باشند اينها بيكار نيستند بيان شهر از اين حالا تبليغ كنند

طه

آقاي برومند تو كه نميتوني فرمانداري ويژه براي پارس آباد بگيري چرا دم از استان شدن پارس آباد ميزني اينها كه ميبنند وقت شان تموم شده با اين يارام يارام ها خوراك انتخاباتي براي مجلس آينده درست ميكنند

محمودی

فقط تشکر

املاک 125

مردم مغان جوانان مغان فقط تورا می خواهد تشکر ام

محسن

سلام اقای بیگدلو …پارس آباد مغان فرمانداری دلسوز و جان برکف مثل شما در منطقه ندیده و نخواهد دید ..قدردانتان هستیم

بابک

آقای بیگدلو یکی از بهترین موهبت های الهی برای خدمت رسانی به منطقه بود اما جای تاسف بسیار است که برخی برای هدف های شخصی و… ایشان را مورد تهمت قرار داده و کارهای ارزنده وی را بنام خود می شمارند.
دیگر زمان آن گذشته که با پول و شعارهای توخالی رای جمع کنید
از این به بعد هرکس عرضه اش را داشت نماینده می شود.

مهدی اسدی

ولش کنید این چه فرمانداری بود کافه خونه ها را تعطیل کرد همین خوب که رفت

میر حامد مولایی

سلام علیکم جناب اقای مهندس ایرج بیگدلو فرماندار سابق شهرستان مرزی پارس اباد مغان
تشکر می کنم کمتر از6 ماه اما کار های بزرگی کردی*
مطمئن هستم در نزدیکی ها حداقل معاون وزیر خواهد بود*
به نمایندگی از دانش اموزان مدارس پارس اباد از زحمات شما تشکر می کنم*

حمید

لطفا بیگانه پرست نباشید میخواین یه زنجانی برا ما تصمیم بگیره شما دیگه کی هستین .یعنی یه نماینده خوب از بطن این مردم نمیشه پیدا کرد یعنی مردم منطقه اینقد ….واقعا که یکی اومده ۵ماه فرماندار شده مردم چطوری تو این مدت کم عملکرد خوبی دیدن .خیلیا برا ما تصمیم گرفتن اخرش هنم دیدین که چی به سرمون اومده پس احساساتی نشین.

شهروند پارس‌آباد

با سلام خدمت مهندس ایرج بیگدیلو فرماندار سابق شهرستان پارس‌آباد مغان
ضمن تشکر از حضور ۶ ماهه جنابعالی در سمت فرماندار این شهرستان لازم دانستم بدینوسیله از زحمات شما و تمام مردان بزرگوارانی که صرفا برای رضای خدا و رفاه مردم تلاش میکنند نه اختلاس تملق و پر کردن جیب خودشان، تشکر و قدردانی کنم.
بنده شناخت زیادی از شما یا دیگر فرمانداران پارس‌آباد ندارم ولی برای مشکل خودم که اشتغال هست به حضور تمامشان و از جمله شما رسیدم و هر چند که مشکل من حل نشد ولی به جرات می‌توانم بگویم که با شعورترین مسوولیت پذیرترین و باسوادترین و محترم‌ترین ایشان، شما بودید.اصلا از اینکه اسم شما را در کنار آنها آوردم متاسفم. آقای مهندس شما گرانبهاترین ثروت دنیا که همان رضایتمندی مردم هست را دارید و رضایت خداوند در گرو رضای خلق خداست پس مطمئن باشید عاقبت کار شما پیروزی است. آنهایی در کار شما اختلال کردند که حضور شما منافعشان را به خطر می‌انداخت. آنها حقوق مردم را پایمال می‌کنند که جیب خود را پر کنند پس انتظاری جز این از آنها نمی‌توان داشت.
برای شما از خداوند منان موفقیت روزافزون وسلامتی و سربلندی را دارم، امیدوارم هر کجا که هستید شاد و سلامت باشید.
امیدوارم دوباره شهرستان پارس‌آباد سعادت اینکه از مدیریت و درایت جنابعالی بهره‌مند شود را داشته باشد.

aidin lashgari

آقای بیگدلو واقعآ در این چند ماهی که فرماندار بودید به شهر ما خدمت کردید اگه کسی نداند خدا که میداند من برای شما در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت میکنم وانشالله در این انتخابات پیروز خواهید شد

ورزند

مردم بئله سواروپارساابادشمارا می خواهدتشکر…….تشکر

پیمان

با عرض سلام خدمت مردم شریف حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار،همشهری های عزیزم اگر منطقه ای آباد میخواهید و اگه میخواهید که طایفه گرایی رو بگذارید کنار مهندس ایرج بیگدیلو یک شخصیت به تمام معناست…

اریاورزند

ازدیدگاه من نماینده کسی است که به منافع مردم وشهرشان فکر کندان به بیگداو است اگاه باشید به ان رای بدهید

پریسا حنیفه

من در کرج زندگی میکنم و اگر ایشان در کرج کاندید میشدند شخص من کاری نبود که برای رای آوردن ایشان انجام ندم
یک انسان به تمام معنا واقعی واقعا به سختی میشه باور کرد که هنوز هم انسانهایی تا این حد سالم و درستکار وجود دارند
خوشا به حال مردم پارس آباد

رامین

منم از طرف خودم به این همشری خودم افتخار می کنم

امین

خودخواهی بعضی انسانها که برای منافع شخصی خود برای رسیدن به پست و مقام برای رسیدن به پول تلاش میکنند با ابرو و وجهه یک طایفه یا شخص و یا یک شهر بازی کنند تا به مقاصدشوم خود دست یابندباعث شده در بین مردم دشت مغان تفرقه افکنی ایجاد شود و ازرده خاطر شدن دوست و اشنا و حتی خانواده هااز همدیگر شوند.اما ما مردم شریف و فهیم پارس اباداز هر طایفه و گروهی در دور دوم انتخابات نشان خواهیم داد که همه مردم این شهر یک طایفه اصیل هستند یک مغان هستند.بیایید به ایران ثابت کنیم که ما مردم مغان برای ابادانی شهر خود به یک شخص متعهد و متخصص نیاز داریم و انتخاب میکنیم و هیچ و قت منافع شخصی خود را به منافع عموم ترجیح نمیدهیم.ضمن ادای احترام به جناب اقای پورحسین که فردی شایسته و لایق هستند ولی با انتخاب مهندس بیگدلو در انتخابات که در امورات اجرایی کشور چندین سال است تلاش و اگاهی دارند نام دشت مغان را اوازه سر زبان نه تنها ایران بلکه جهان کنیم.

x

خواهر‏ ‏عزیز‏ ‏پریسا‏ ‏‏ ‏اصلا‏ ‏خوشحال‏ ‏نشو‏ ‏چون‏ ‏انها‏ ‏فقط‏ ‏به‏ ‏پست‏ ‏و‏ ‏مقام‏ ‏فکر‏ ‏میکنن‏ ‏کاش‏ ‏حداقل‏ ‏۱۰٪ درصد‏ ‏به‏ ‏فکر‏ ‏مردم‏ ‏بودن‏ ‏تشکر