امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 3rd, 2014 11:11 | کد خبر : 4153 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

پنجاه کانون فرهنگی هنری مسجد در پارس آبادمغان فعال است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد از فعالیت تعداد 50کانون فرهنگی هنری در مساجد این شهرستان خبر داد.

unnamed

به گزارش روز شنبه مغانه، یوسف روزگاری در همایش مدیران مسوول کانون های مساجد پارس آباد گفت: کانونهای فرهنگی و هنری مساجد از مراکز مهم فرهنگی است از اینرو باید بیشتر مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

وی، با بیان اینکه در مساجد نهادهای مختلف فعالیت می کنند، اظهار کرد: به منظور همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر این نهادها و فعال تر کردن کانون های مساجد، اولین همایش مشترک فرماندهان پایگاه های مقاومت، هیات امنای مساجد و مدیران مسوول کانون های مساجد این شهرستان درآینده نزدیک برگزار می شود.

معاون فرماندار پارس آباد نیز در سخنانی، مسجد را سنگر و دژی محکم در برابر هجمه های بیگانگان دانست و گفت: ارتقای کیفیت برنامه های کانون های مساجد و اجرای برنامه های جذاب و متناسب، زمینه آشنایی بیشتر جوانان با مبانی دین مقدس اسلام را فراهم می کند.

احد احدزاده، از مسوول دبیرخانه کانون های مساجد استان خواست به لحاظ قرار گرفتن پارس آباد در نقطه ی صفر مرزی، توجه ویژ ه ای به این شهرستان داشته باشد.

نادر سقّا مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل نیز به برنامه های کانون های مساجد استان اردبیل برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان در تعطیلات تابستان اشاره کرد وگفت : در تابستان امسال بیش از 400 کانون درمساجد سطح استان با اجرای برنامه های متنوع و جذاب، در راستای پربار کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تلاش خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظرات